Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.880 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
€ 19.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.880 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 269 kW (366 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoconcurrent |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Huchtstraat 15 |
Postcode | 1327 EB |
Plaats | Almere |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 2340072 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoconcurrent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 225 kW (306 PK)
Aandrijving
Actieradius: 345 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 245/35 R21
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 144 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.075 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 2.590 kg
Accu
Accu: 60 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 67 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 30 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 421 km actieradius per uur
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,391304347826 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Inruil- en financiering van uw auto is mogelijk. Tevens financial lease beschikbaar met zeer gunstige tarieven en acceptatievoorwaarden, ook voor ZZP'ers.
= Bedrijfsinformatie =
Beste klant,
LET OP, WIJ WERKEN UITSLUITEND OP AFSPRAAK!
Bedankt voor het kiezen voor een occasion bij Autoconcurrent Almere.
Autoconcurrent is een RDW erkend bedrijf waar we altijd diverse occasions op voorraad hebben.
De door ons genoemde prijs op internet is een zo meenemen prijs inclusief een geldige APK.
Optionele pakketten zoals HUIS garantie, en-/of eventuele extra accessoires zijn altijd een keuze van de consument en worden tegen meerprijs geleverd.
AANKOOPKEURING OP ELKE OCCASION BIJ ONS TOEGESTAAN.
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Marktplaats of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met de adverteerder (Tel: 036-2340072 )
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.