Bouwjaar | 08-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 231.089 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-06-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 231.089 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 306 kW (417 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Haverkamp Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Woudweg 7 |
Postcode | 7395 SH |
Plaats | Teuge |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231210 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.haverkamp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - mei 2019
Referentienummer: 15161140713391
Technische informatie
Koppel: 999 Nm
Aandrijving
Actieradius: 490 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,3 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 498 x 196 x 145 cm
Wielbasis: 296 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.190 kg
Laadvermogen: 504 kg
GVW: 2.694 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 100 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 17 kW, 117 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 24 minuten
Accu snelladen: Tesla Supercharger, 120 kW, 477 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 19,1 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 2
Staat
Algemene staat: goed
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 95 kWh
Ingeschatte actieradius: 343 km
Ingeschat verbruik: 20.77 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 342 km
Actieradius praktijk winter: 283 km
Verbruik praktijk zomer: 20.83 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.16 kWh/100km
Verbruik combinatierit: 189 kWh/100km
Door ons gemeten range is : 450 Km
Tesla geeft 8 jaar of 240.000 km garantie op het accupakket van dit model
Hij levert uitstekende prestaties en doet dat met zorg voor het milieu. Maar tegelijk is de Tesla Model S ook gewoon een auto die u volop ruimte en comfort biedt. Dit is een auto uit het bouwjaar 2018, hij heeft 231089 kilometer gelopen. Schoon, stil en fiscaal vriendelijk: met de elektromotor is het zuinig zoeven! Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Met één klik ontgrendelt u de elektrisch bedienbare achterklep, die voor u openzwaait. Mooi hoe deze auto slim en praktisch nut koppelt aan een stijlvolle binnenkant. Heeft u het lederen interieur al gezien? U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Verhoogde stabiliteit, optimale wegligging en comfortabel vervoer: de luchtvering en de comfortstoelen zorgen ervoor. Het glazen panoramadak laat meer licht binnen in het interieur en zorgt voor een magnifiek uitzicht naar buiten. Verder is de Tesla uitgerust met: 19 inch lichtmetalen velgen, getint glas, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, pearl metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Ingebouwde spraakbediening maakt het mogelijk om de auto te bedienen zonder dat uw aandacht wordt afgeleid. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriveren bij uw reisdoel. Met het navigat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model S | Hoe ouder hoe beter?
Een medewerker van Tesla deed een opmerkelijke uitspraak. Hij zei: "conventionele auto's worden steeds minder als ze ouder worden. Tesla's worden juist steeds beter als ze ouder worden". Er is maar één manier om na te gaan of die bewering juist is. Autozine ging, zes jaar na de eerste introductie van het model, opnieuw op pad met de Tesla Model S.
De Tesla Model S is een luxe, elektrische auto met de prestaties van een sportwagen en een uitstoot van nul. Bij introductie kende deze revolutionaire auto vele kinderziektes, die zijn nu opgelost.
Plus
- sensationeel snel, nul uitstoot
- doordachte ergonomie
- de techniek van morgen, nu beschikbaar
Min
- (nog steeds) niet vrij van rammeltjes
- onhandig groot
- geen ondersteuning voor Apple Carplay / Android Auto
Conclusie
Wordt een Tesla Model S echt beter als de auto ouder wordt? Ja, maar het is wel een gekleurde uitspraak. Aanvankelijk werd de Model S geplaagd door vele kinderziekten en die zijn grotendeels verholpen. De afwerkingskwaliteit is sterk verbeterd, de betrouwbaarheid is toegenomen en het mechaniek is verfijnd. Dat is goed nieuws voor nieuwe klanten, maar wie al een Model S heeft, wordt daar weinig wijzer van.
Waar iedere Model S beter van wordt, zijn de vele software updates. Met de nieuwe software reageert de auto sneller, zijn menu's logischer ingedeeld en zijn diverse nieuwe functies beschikbaar gekomen. Het is uniek in de autowereld dat ook oudere modellen daarvan meegenieten en dit verklaart mede waarom een Model S zo waardevast is.
Wat de afgelopen zes jaar ongewijzigd is gebleven, is de vooruitstrevende opzet van de Model S. Als nieuw automerk heeft Tesla de auto opnieuw uitgevonden en alleen dat zorgt al voor een unieke ervaring. Elektrische auto's zijn per definitie sneller, schoner en comfortabeler dan auto's met een verbrandingsmotor. Tesla gaat nog een stap verder en heeft de elektrische auto ook nog eens begeerlijk gemaakt. Andere automerken willen graag meeliften op dit succes en daarom hebben vrijwel alle fabrikanten elektrische auto's aangekondigd. Maar... dat betreft versie 1.0 van die modellen, terwijl Tesla inmiddels bij versie 3.0 van de elektrische auto is aanbeland.