Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.612 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
€ 26.995,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 94.612 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Tang Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schieweg 91 |
Postcode | 2627 AT |
Plaats | Delft |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)15 - 2512870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandertang.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Actieradius: 448 km
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Accu: 60 kWh, Conditie: 88%
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.600 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 2.014 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 140 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
SOH 88%
= Bedrijfsinformatie =
Let op, als u reageert op een advertentie dan kan ons antwoord in uw reclame of ongewenste mailbox terechtkomen. Wij doen altijd ons best om binnen 1 werkdag te reageren op uw vraag.
Genoemde prijs is de basisprijs inclusief lopende apk. Uitsluitend op Viabovag vindt u de prijs inclusief 12 mnd Bovag garantie. U kunt bij ons kiezen voor verschillende afleverpakketten vanaf € 395,-, met nieuwe apk, afleverbeurt, 15 liter brandstof en 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak. Ons afleverpakket inclusief 6 mnd garantie kost € 695,-, en wilt u 12 mnd Bovag garantie, dan kost het pakket € 1.295,-. Onze auto's zijn altijd goed onderhouden en alle keuringen zijn toegestaan. Graag tot ziens bij Carprof Van der Tang Delft (t.o. de Makro). Ondanks dat onze advertenties met zorg worden samengesteld, kan aan de inhoud geen rechten worden ontleend. Controleer daarom de opties die voor u van belang zijn vóór de aankoop, wij helpen u daarbij met alle plezier.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.