Bouwjaar | 13-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.861 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 33.400,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 13-06-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.861 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ecar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kalkovenweg 17 |
Postcode | 2401 LJ |
Plaats | Alphen aan den Rijn |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)172 - 449104 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ecar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 495 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.747 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 288 cm
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 66 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 170 kW, 680 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 25 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 529 p/m (financial lease, 60 maanden); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Garantie
Garantie: 12 maanden
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 06:15
Bruikbare accucapaciteit: 57.5 kWh
Actieradius praktijk zomer: 475 km
Actieradius praktijk winter: 335 km
In deze hatchback is de binnenruimte één geheel, naar behoefte in te delen. En makkelijk laden door de extra deur achter. De robuuste elektromotor maakt het mogelijk om snelheden van meer dan 200 km/u te bereiken. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Naast de routeinformatie van het full map navigatiesysteem kunt u muziek via het audio-installatiesysteem ook online beluisteren via bluetooth. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Komt u aanlopen, dan ontgrendelt de keyless entry gastvrij de sloten. Da's een makkelijke optie! De contactsleutel is bij deze auto verleden tijd. De keyless start zorgt ervoor dat een druk op de knop voldoende is. Met dashboard met spraakbediening en automatisch dimmende buitenspiegels is deze Tesla helemaal compleet.
U geniet nog meer van het rijden met uw Tesla omdat u wordt beschermd door intelligente veiligheidssystemen. Deze Tesla Model 3 blijft altijd alert. Zo wordt gebruik gemaakt van forward collision warning. Bij het mogelijke risico op een aanrijding met een voertuig voor u, slaat het systeem alarm. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door dodehoekdetectie en autonoom remsysteem.
Geen excuses meer. Rijden anno nu is elektrisch rijden. Maak uw keus vandaag en bel voor een proefrit!
= Bedrijfsinformatie =
Kom langs in Alphen aan den Rijn of bel 0172-754020. Of stuur gelijk een whatsapp via het icoontje rechtsonder!
Bij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.