Bouwjaar | 10-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.349 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
€ 19.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 129.349 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 175 kW (238 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jos Priem BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uitweg 15a |
Postcode | 3645 TA |
Plaats | Vinkeveen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 778494 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jospriem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 225 kW (306 PK)
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 370 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 55 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 528 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 15:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:30
Bruikbare accucapaciteit: 52.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 312 km
Ingeschat verbruik: 19.42 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 275 km
Actieradius praktijk winter: 237 km
Verbruik praktijk zomer: 20.84 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 24.97 kWh/100km
Innovatieve toptechniek en een uitgesproken karakter. De Tesla Model 3 is een onderscheidende auto met een elektrische aandrijflijn. De elektromotor laat u geluidloos over de weg gaan. Wat een verademing, en zoveel power ook nog! De krachtige 238 PK Elektro motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Verder is de Tesla uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen met 4 seizoensbanden, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Net als een smartphone of een slimme speaker kunt u deze auto bedienen met stemcommando's. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het full map navigatiesysteem. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. Geen sleutel of afstandsbediening meer nodig om deze Tesla Model 3 te ontgrendelen. De sloten gaan vanzelf open als u dichtbij komt, via de sensor van de keyless entry. Vergeet uw autosleutels! Met de keyless start instappen en starten is veel makkelijker.
In de Tesla Model 3 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het forward collision warning-systeem is constant alert en detecteert via sensor de afstand tot voorliggers. Wordt die te klein, dan volgt een automatische waarschuwing. U bent mede dankzij dodehoekdetectie en autonoom remsysteem steeds veilig onderweg.
De kilometerstand van deze auto klopt, blijkt uit het meegeleverde tellerrapport van Nationale Autopas. Deze elektrische auto staat klaar met een v
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.