Bouwjaar | 25-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.506 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 22.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 25-06-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 82.506 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Joure XL |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Technykwei 4 |
Postcode | 8501 XN |
Plaats | Joure |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 412525 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojourexl.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Technische informatie
Vermogen: 340 kW (462 PK)
Vermogen elektromotor(en): 239 kW (325 PK)
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg
Accu
Accu: 75 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 4 uur en 33 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 30 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 20:49
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 03:24
Bruikbare accucapaciteit: 71.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 406 km
Ingeschat verbruik: 20.34 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 393 km
Actieradius praktijk winter: 339 km
Verbruik praktijk zomer: 19.34 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.18 kWh/100km
Origineel Nederlands geleverde Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh afkomstig van de eerst rijdende eigenaar. Deze Tesla heeft een APK tot juli 2026. Digitale historie en 2 pasjes aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie en een volledige foto reportage kunt u kijken op www.autojourexl.nl. Het inruilen van uw huidige auto is mogelijk. Voor een direct inruilvoorstel kunt u via WhatsApp foto's en informatie sturen over uw huidige auto naar 06 10682733 of mail ons via info@autojoure.nl en ontvang direct een inruilvoorstel.
Sinds 1999 zijn wij bij Auto Joure XL al bezig met het aanbieden van de juiste occasion tegen de juiste prijs.
Met onze jaren lange ervaring, en het grote landelijke netwerk wat wij hebben opgebouwd kunnen wij steeds weer die ene occasion aanbieden die u zoekt.
Bij het zoeken naar een auto zijn kwaliteit en zekerheid erg belangrijk.
Daarom worden onze auto's kosteloos afgeleverd met 6 maanden garantie ( Aanschafwaarde vanaf € 5000,- euro / max 200.000km / 12 jaar ).
Uitbreiding van het garantiepakket is mogelijk tegen meerprijs via autogarantie.nl , dit kunt u bespreken met onze verkoopafdeling.
Alle ingekochte auto's krijgen bij binnenkomst een inkoopcheck en worden indien nodig rijklaar gemaakt. Wij hanteren hier geen afleverkosten voor.
Tevens is het ook mogelijk bij ons om uw auto geheel naar wens te leveren.
Door nauw samen te werken met onze werkplaatsen en leveranciers kunnen wij ook trekhaken leveren en andere accessoires.
Vraag gerust één van onze verkopers naar de prijzen en mogelijkheden.
Onze advertenties zijn met de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.