Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh 238 PK Panoramdak, Stoelverwarming, Dodehoek detector

€ 23.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.890 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Tesla Model 3 Standard RWD Plus 60 kWh 238 PK Panoramdak, Stoelverwarming, Dodehoek detector


€ 23.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 56.890 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Totalbility B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenkamp 13
Postcode 9461 VC
Plaats Gieten
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 209500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.totalbility.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023

Technische informatie
Vermogen: 175 kW (238 PK)
Vermogen elektromotor(en): 208 kW (283 PK)
Koppel: 527 Nm

Aandrijving
Actieradius: 370 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.584 kg
Laadvermogen: 476 kg
GVW: 2.060 kg

Accu
Accu: 55 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 78 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 528 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 22 minuten

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,3 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 15:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:30
Bruikbare accucapaciteit: 52.25 kWh
Ingeschatte actieradius: 312 km
Ingeschat verbruik: 19.42 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 275 km
Actieradius praktijk winter: 237 km
Verbruik praktijk zomer: 21.12 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.3 kWh/100km

Efficiënte techniek en ongekende dynamiek. Het plezier van elektrisch rijden gaat in deze Tesla Model 3 samen met een spaarzaam stroomverbruik. De modernste techniek is toegepast om u in alle rust en stilte van de rit te laten genieten. Daarbij zult u zien dat de tijd om de accu's op te laden enorm meevalt, en dankzij de flinke actieradius hoeft u dat ook niet zo vaak te doen. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Het wijdse uitzicht door het glazen panoramadak maakt van elke rit een belevenis. Tot de uitrusting van deze Tesla behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. Het full map navigatiesysteem zorgt ervoor dat u altijd de juiste en snelste route vindt. De electronic climate control zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. Gemak staat voorop bij deze Tesla Model 3. Bijvoorbeeld merkbaar aan de keyless entry. Voorzien van keyless start. Of, in gewoon Nederlands: starten zonder sleutel.

Geavanceerde systemen kunnen tijdens de rit bepaalde taken van u overnemen. Zo kijken er als het ware steeds extra ogen met u mee, zodat u tijdig kunt reageren op noodsituaties. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt het systeem direct. De auto is ook uitgerust met dodehoekdetectie en autonoom remsy

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?

Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?

Autotest | Tesla Model 3 Te mooi om waar te zijn?

De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.

Plus

  • zeer snel, nul uitstoot
  • voordelig in gebruik
  • vernieuwende ergonomie

Min

  • matige ruimte achterin
  • Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
  • afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar

Conclusie

Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.

Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.

Deel deze advertentie