Bouwjaar | 06-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.632 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
€ 33.942,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 23.632 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoSale B.V. |
Contactpersoon | theo kliebisch |
Adres | Landweerstraat-Zuid 91A |
Postcode | 5349 AK |
Plaats | Oss |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 46160094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosale.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2019 - dec. 2023
Referentienummer: avm 1327
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 491 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.735 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 2.149 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 95 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 640 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Laadtijd normaal stopcontact: 15:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:30
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 331 km
Ingeschat verbruik: 19.96 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 364 km
Actieradius praktijk winter: 314 km
Verbruik praktijk zomer: 20.9 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.05 kWh/100km
Direct van eerste eigenaar afkomstige Tesla Model 3 met veel luxe gewilde optie s zoals Panorama dak, Autopilot , adaptieve Cruise control.
Let op bij deze auto komen extra garantie kosten !!
Er wordt nu nog gereden met deze auto, bel voor een afspraak!
= Bedrijfsinformatie =
* Grote fotorapportage op www.autosale.nl
* Alle inruil is mogelijk.
Bij AutoSale B.V. maken wij graag heldere afspraken rondom de aanschaf van uw nieuwe auto.
Wij gaan voor een goed en tevreden gevoel ! U kiest bij ons zelf voor 3 , 6 of 12 maanden schriftelijke garantie. (zie button Service en Garantie op onze website.)
bij het verkopen van een consignatie auto komt er altijd een 12 maanden garantie pakket op de prijs van de auto
Wij hanteren standaard € 295,- service kosten .
Wij weten als geen ander dat het kopen van een nieuwe auto voor veel mensen een hele opgave is.
Hierbij zijn betrouwbaarheid en de prijs belangrijke factoren. Door onze jarenlange ervaring bij het inkopen van auto's weten wij als geen ander welke auto's wij wél en welke vooral niet te koop aan moeten bieden aan onze klanten. Hierdoor koopt u bij AutoSale altijd een kwaliteits occasion met een GEGARANDEERDE CORRECTE KM stand . Bovendien zijn al onze occasions voorzien van originele onderhoudsboekjes en eventuele garagerekeningen. Kortom een auto voor jarenlang rijplezier.
AutoSale is al vanaf 1996 actief in de Nederlandse Automotive branche !
Al onze occasions van 2021 2022 en 2023 vallen onder de Nederlandse DEALER fabrieksgarantie van de desbetreffende merkdealer !
mits deze nog van toepassing is !
Informeer ook eens naar onze zeer gunstige financieringstarieven.
Kijk voor de volledige voorraad en onze gar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.