Bouwjaar | 20-12-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
€ 39.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 2.001 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Goritzlehner Hengelo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Diamantstraat 29-30 |
Postcode | 7554 TA |
Plaats | Hengelo Ov |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)74 - 2558000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.goritzlehner.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2023 - 2024
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aandrijving
Actieradius: 513 km
Transmissie
Transmissie: 1 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.736 kg
Laadvermogen: 464 kg
GVW: 2.200 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 70 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 85 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 21 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 573 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Bruikbare accucapaciteit: 66.5 kWh
Ingeschatte actieradius: 387 km
Ingeschat verbruik: 19.96 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 381 km
Actieradius praktijk winter: 328 km
Verbruik praktijk zomer: 20.91 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.05 kWh/100km
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Göritzlehner.
Uw servicedealer voor: Seat, Cupra, Skoda, Volkswagen bedrijfswagen en MAN trucks en bussen.
U bent van harte welkom in onze showrooms aan de Diamantstraat te Hengelo.
Informeer alvorens langs te komen naar de beschikbaarheid!!
Graag tot ziens!
* Het bouwjaar is op basis van het kenteken deel I. Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens, zoals prijs, kilometerstand, technische specificaties, standplaats e.d. te allen tijde voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.