Bouwjaar | 24-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.679 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
€ 27.900,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 98.679 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 339 kW (462 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf op de Hoek BV. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Melkweg 1 |
Postcode | 8531 NH |
Plaats | Lemmer |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)514 - 561616 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.opdehoek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 3,7 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,150943396226 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 6 MAANDEN OP DE HOEK GARANTIE: Zelfde voorwaarden als BOVAG. Een auto kopen bij een BOVAG-autobedrijf betekent dat je kunt rekenen op kwaliteit en betrouwbaarheid. Daarnaast krijg je de zekerheid van BOVAG Garantie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (6 maanden)
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. Het panoramadak geeft extra sfeer aan het interieur en biedt een prachtige doorkijk naar buiten. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. In deze Tesla profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en metallic lak.
Functies activeren en storingen opsporen? Bij deze auto gaat het eenvoudig via uw smartphone. Overal en altijd. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. De centrale ontgrendeling gebeurt automatisch dankzij de keyless entry. Lekker makkelijk: de keyless start. Geen gedoe met een contactsleutel. Uw auto herkent u aan de elektronische sleutel die u meedraagt. Even op de startknop drukken en rijden maar! Ook dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, parkeerassistent en automatisch dimmende buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing', treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. De sensoren van de lane assist registreren de lijnen op de weg en waarschuwen als u onbedoeld in de andere strook
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.