Bouwjaar | 29-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.131 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
€ 37.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 38.131 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 208 kW (283 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jilis Autobedrijven Leerdam B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sperwerlaan 118 |
Postcode | 4143 AW |
Plaats | Leerdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 636020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 491 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,4 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.725 kg
Laadvermogen: 414 kg
GVW: 2.139 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 60 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 95 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 27 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 120 kW, 640 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 24 minuten
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,4 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leaseprijs: € 725 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.390): 12 maanden Bovag garantie: Wij leveren onze auto's perfect af inclusief de volgende service en zekerheden: - 12 maanden Bovag garantie - Onderhoudsbeurt volgens schema - Nieuwe APK keuring - Bovag 40 punten check - NAP tellerrapport - Minimaal kwart tank brandstof - Tenaamstellen voertuig - Vrijwaarden inruilauto (indien van toepassing) - Binnen- en buitenzijde professioneel gereinigd
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 15:16
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 02:30
Bruikbare accucapaciteit: 57 kWh
Ingeschatte actieradius: 331 km
Ingeschat verbruik: 19.96 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 364 km
Actieradius praktijk winter: 314 km
Verbruik praktijk zomer: 20.9 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 25.05 kWh/100km
Hightech elektronica en emissievrij rijden komen samen in de Tesla Model 3. Deze auto biedt een onvergelijkbare rijbeleving dankzij de volledig elektrische aandrijflijn. Met de elektromotor rijdt u stil en snel de toekomst in. Maar ook schoon en zuinig. De auto is van het bouwjaar 2023 en is van de eerste eigenaar. De krachtige motor geeft deze Tesla uitstekende prestaties. Stijl en comfort krijg je erbij in de vorm van een fraai lederen interieur. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Het glazen panoramadak geeft ook doordeweeks een vakantiegevoel. Wat een licht en zicht! Natuurlijk behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten en metallic lak ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneemb
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.