Bouwjaar | 23-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 112.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 112.721 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jetse Vos Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grotestraat 65-A |
Postcode | 4264 RJ |
Plaats | Veen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53692547 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jetsevosautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 258 kW (351 PK)
Vermogen elektromotor(en): 340 kW (462 PK)
Aandrijving
Actieradius: 530 km
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/35 R20
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 16.5 kW, 123 km actieradius per uur, compleet vol in 20 uur en 49 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 552 km actieradius per uur, compleet vol in 3 uur en 24 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 14,150943396226 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Met een auto als deze Tesla Model 3 komt u absoluut goed voor de dag. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Met het grote glazen panoramadak voelt het alsof u in een cabrio zit. Deze Tesla Model 3 is niet zuinig met comfort. Wat dacht u van een verwarmde achterbank? Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Met keyless entry stapt u in zonder dat u de sleutel uit uw jas of tas hoeft te halen. De keyless start maakt een eind aan de ouderwetse autosleutel. Met de elektronische sleutel op zak stapt u in en een druk op de startknop doet de rest. De Tesla is standaard voorzien van: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem en automatisch dimmende buitenspiegels.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Tesla Model 3 samen. Forward collision warning waarschuwt bij een dreigende aanrijding en vermindert de gevolgen van een ongeval. Het accident avoidance system helpt aanrijdingen te voorkomen.
Een proefrit levert het overtuigende bewijs. Bel nu!In bijzonder mooie en goede staat
incl tenaamstelling
incl inspectiebeurt
incl 1 maand garantie
Inruil en financiering mogelijk,
Al onze auto's zijn voorzien van een NAP pas
GEEN AFLEVERKOSTEN.
KIJK OP WEBSITE VOOR MEER INFO EN FOTOS
= Bedrijfsinformatie =
75 AUTOS OP VOORRAAD
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.