Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 89.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 258 kW (351 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar aan Huis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17O |
Postcode | 3641 RP |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaraanhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2018 - 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 602 km
Asconfiguratie
Vooras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 8 mm; Bandenprofiel rechts: 8 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 185 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: 11 kW
Accu snelladen: 250 kW
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,2 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Stijlvol design en topprestaties zonder emissies. Deze Tesla Model 3 verbindt elegante lijnen met krachtige elektrische aandrijving zonder schadelijke uitstoot. Natuurlijk is de actieradius mede afhankelijk van de weersomstandigheden, maar een volle acculading is over het algemeen voldoende voor de gewone dagelijkse ritten. Het opladen kan gewoon 's nachts, terwijl u slaapt. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. Geniet van de lichtinval en het uitzicht van het grote glazen panoramadak. Ook achterin heerst een luxe sfeer, vanwege de verwarmde achterbank. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. Even op de startknop drukken en rijden maar: dat is het gemak van keyless start!
Aan boord van deze Tesla houden verschillende geavanceerde systemen voor u de weg in de gaten. Ze waarschuwen u voor noodsituaties en kunnen in een aantal gevallen ook zelf ingrijpen. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. In deze Tesla vinden we verder een autonoom remsysteem en dodehoekdetectie
Deze Tesla Model 3 is volledig dealer onderhouden, heeft recent een nieuwe APK met nieuwe banden gekregen.
Bent u geïnteresseerd in deze elektrische auto? Neem dan nu contact met ons op.
-- BELLEN IS SNELLER --
BEZICHTIGING/PR
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.