Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
€ 23.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.693 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jack Burgwal |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dorpsstraat 75a |
Postcode | 7957 AT |
Plaats | De Wijk |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)522 - 441666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.burgwal-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2018 - dec. 2023
Technische informatie
Koppel: 527 Nm
Aandrijving
Actieradius: 560 km
Prestaties
Acceleratie (0-100): 4,8 s
Topsnelheid: 233 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 288 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.831 kg
Laadvermogen: 474 kg
GVW: 2.305 kg
Accu
Accu: 75 kWh
Accu laden: 3-fasen
Accu snelladen: ja
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 160 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
De Tesla Model 3 Long Range heeft een batterij van 75 kWh, wat hem een geschatte actieradius geeft van ongeveer 518 km op een enkele lading. Dit elektrische voertuig staat bekend om zijn indrukwekkende prestaties en slanke ontwerp, waardoor het een populaire keuze is onder EV-enthousiastelingen.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Jack Burgwal is een universeel bedrijf, dat zich toelegt op onderhoud, reparatie en verkoop van alle merken auto's nieuw en gebruikt. Kwaliteit, service en persoonlijke aandacht staan bij ons hoog in het vaandel. Bij de verkoop van onze occasions hanteren wij geen afleveringskosten maar bieden de auto's aan tegen een scherpe prijs. Deze prijs is inclusief afleveringsbeurt en een nieuwe APK. Bij auto's boven 4500 Euro heeft u 12 maanden BOVAG garantie.
Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met Jack Burgwal. Wij zijn te bereiken op telefoon nummer 0522-441666 of via e-mail info@burgwal-autos.nl . Uiteraard is inruil van uw huidige auto ook mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Tesla Model 3 | Te mooi om waar te zijn?
Op Internet geldt: als het te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook. Dus als er een nieuwe autofabrikant opstaat die een middelgrote sedan aanbiedt die geen uitstoot heeft, sneller is dan de gemiddelde sportwagen, comfortabeler is dan een limousine, zelf kan sturen, in het gebruik goedkoper is dan de kleinste stadauto en een aanschafprijs heeft van de gemiddelde zakenauto, dan is dat reden voor scepsis. Terecht?
De Tesla Model 3 in de basis-uitvoering is de snelste, comfortabelste en veiligste auto die er voor dit geld te koop is. De vernieuwende ergonomie maakt het leven aangenaam. 400 echte kms op een accu.
Plus
- zeer snel, nul uitstoot
- voordelig in gebruik
- vernieuwende ergonomie
Min
- matige ruimte achterin
- Auto Pilot doet (nog) niet wat het belooft
- afwerkingskwaliteit voor verbetering vatbaar
Conclusie
Is de Tesla Model 3 te mooi om waar te zijn? Ja en nee. Om met het negatieve te beginnen: als het gaat om de bouwkwaliteit is nog steeds merkbaar dat Tesla weinig ervaring heeft als autofabrikant. Panelen sluiten niet mooi op elkaar aan, in kieren en gaten is het plaatwerk niet gespoten en de geluidsisolatie laat te wensen over. De beloofde "Auto Pilot" staat, mede vanwege de veelbelovende naam, nog in de kinderschoenen en functioneerde in de testauto zelfs minder goed dan in eerder geteste Tesla's. Tenslotte klagen Tesla-eigenaren op het forum op Autozine.nl steen en been over de service van het merk.
Op alle andere punten is de Model 3 juist veruit superieur aan vrijwel alle andere auto's met een soortgelijk prijskaartje. Voor dit geld is geen snellere, comfortabelere of veiligere auto te koop. Het beloofde bereik van 400 km is in de praktijk goed te realiseren. Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan nemen het snelle laden en Tesla's eigen netwerk van superchargers alle zorgen over de actieradius weg. De aanschafprijs van de Model 3 is niet hoger dan die van een vergelijkbare auto met verbrandingsmotor, terwijl de kosten per kilometer veel lager zijn. Tenslotte is de ergonomie van de Model 3 zo vooruitstrevend, dat wanneer de conventionele merken uiteindelijk met hun elektrische auto's komen, Tesla nog steeds ver vooruit loopt.