Suzuki Vitara Mild HYBRID GLX

€ 27.490,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Suzuki Vitara Mild HYBRID GLX


€ 27.490,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2024
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand -
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Miroux Motors SA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaussée de Tournai 9
Postcode 7520
Plaats Ramegnies-Chin
Land België
Telefoon +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.miroux.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Capacit de charge: 470 kg
PBV: 1.650 kg
Dimensions (LxlxH): 42 x 18 x 16 cm
Empattement: 250 cm
Transmission: Avant
Date 6: 2024-08-01

9" Display Audio avec Navigation Adaptation intelligente la vitesse Alarme de niveau de carburant Alarme sonore d'oubli d'extinction des feux et/ou retrait de la clef de contact Alarme sonore de scurit pour porte & capot moteur Alarme sonore et visuelle du non bouclage de la ceinture de scurit avant et arrire Antenne Camra de recul Capteurs de stationnement arrire Capteurs de stationnement avant Compte-tours Diagnostique Dtection dangles morts et alerte de trafic en marche arrire E-Call Ecran d'information LCD 4.2'' en couleur intgr avec: - Affichage de l'heure - Indicateur de temprature extrieure - Consommation de carburant - Autonomie - Vitesse moyenne - Indicateur de vitesse (6MT/6AT) Enregistreur de donnes dvnements Haut-parleurs a l'arrire Haut-parleurs a l'avant Indicateur chancier du renouvellement de l'huile moteur Rgulateur de vitesse adatatif Suzuki Connect Systme de dtection de somnolence - Endormisssement - Dtection de l'attention - Dtection de l'endormissement au volant Tweeters (2) Tmoin de porte/hayon mal ferm Arrimages dans le compartiment bagages Banquette arrire rabattable en deux parties 60/40 Ouverture de hayon arrire lectromagntique avec interrupteur Planche arrire Planche de coffre modulable Porte-bouteilles avant (2) et arrire (2) Porte-gobelets avant (2) Rails de toit couleur argent anodis Vide poches portes avant Reconnaissance des panneaux de signalisation Accoudoir central avant Air conditionn automatique Appuis-tte arrire (3) Canal de chauffage vers l'arrire Chauffage Direction assiste Dmarrage sans cl Eclairage de l'habitacle: lecteur de carte avant ( 2 positions), clairage plafonnier central (3-positions) et lampe infrieure de la console centrale (avec climatisation automatique). Eclairage de la bote gants Eclairage de plancher aux places avant Essuie-glace arrire 1 vitesse + intermittence + lave-glace Essuie-glace automatiques Essuie-glace avant 2 vitesses ( lente, rapide) + intermittence ajustable + lave-glace Filtre pollen Lunette arrire dgivrante Lve-vitres commande lectrique arrire Lve-vitres commande &ea

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie