Bouwjaar | 24-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.546 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 155.546 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Oranje Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Enno Ros |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Foarwei 28 |
Postcode | 9294 KD |
Plaats | Oudwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 453774 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Suzuki Vitara 1.6D Comfort Dealer onderhoud. Camera,Trekhaak
- Kenteken: KV-925-R
- Merk: Suzuki
- Model: Vitara
- APK tot: 27-11-2025
- Tellerstand: 155546 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: oranje
- Motorinhoud: 1586 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: D16AA
- Vermogen: 88 kW / 120pk
- Ledig gewicht: 1205 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1610 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Keyless entry
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
Autobedrijf Enno Ros
Foarwei 28
9294kd Oudwoude
0511453774
info@ennoros.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.