Bouwjaar | 27-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.311 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 28.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.311 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Beige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Broekhuisen en Van der Sande Automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 25 |
Postcode | 1704 RE |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 3036623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.broekhuisenvandersande.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.290 kg
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Broekhuisen en Van Der Sande:
De plek waar uw moet zijn voor een kwaliteit Dealer Occasion.
Met jarenlange ervaring binnen dealer bedrijven weten wij wat belangrijk is voor onze klant en willen wij met precisie de klant helpen tot de juiste keuze.
Onze auto wordt met perfectie aan uw geleverd met ons Afleverpakket.
o Onderhoudsbeurt, olie , filters, vloeistoffen etc.
o Tenaamstelling / Vrijwaring
o Auto's altijd met nieuwe APK
o Auto totaal gereconditioneerd.
o Garantie in overleg
Bij ons kunt u terecht voor zowel een zakelijke Financiering/Lease als een Private Lease/Financiering
Voor starters en ZZPers ook geen probleem onze adviseurs staan voor uw klaar.
Zoekt u een nieuwe occasion? Wij zijn bereikbaar per telefoon en mail en WhatsApp.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze kanalen dus schroom uw niet en neem contact op wij staan u graag snel en goed te woord.
Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken, zowel voor een bezichtiging als voor een proefrit.
Neemt u gerust contact op met onze showroom op onderstaande telefoon, mail of whatsapp
Telefoonnummer: 072-3036623
Mobiel: 06-17171711
E-mail: info@broekhuisenvandersande.nl
Deze Occasion is van absolute dealerkwaliteit en is voorzien van een complete onderhoudshistorie.
LET OP!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Controleer bij bezichtiging altijd nog even de opties lijst.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.