Suzuki Vitara 1.5 Hybrid Select All seasonbanden | Automaat | Navi | Carplay

€ 26.949,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.581 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Suzuki Vitara 1.5 Hybrid Select All seasonbanden | Automaat | Navi | Carplay


€ 26.949,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 35.581 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Oostendorp Scholten Nijmegen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hulzenseweg 22
Postcode 6534 AN
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3590500 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.oostendorp-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2024

Technische informatie
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 418 x 178 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 480 kg
GVW: 1.700 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 24 maanden
Garantie: 45.000 km

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Oostendorp PLUS Selectie: U kijkt naar een occasion uit de Oostendorp PLUS Selectie met standaard 36 maanden garantie, waarvan 12 maanden volgens BOVAG garantievoorwaarden en 24 maanden Oostendorp PLUS garantie. Bovendien is deze auto rijklaar geprijsd, zonder verborgen kosten. Zorgeloos rijplezier noemen we dat bij Oostendorp Auto. Vraag onze verkoopadviseurs naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Oostendorp PLUS garantie (24 maanden garantie, 45.000 km garantie); Nieuwe APK

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Deze hybride auto beschikt over een verbrandingsmotor én een elektromotor. Daardoor rijdt de auto zeer comfortabel en is tegelijk zuinig in het verbruik. Winter... Eerst krabben, dan genieten van de stoelverwarming. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Overzichtelijk en veilig parkeren met de achteruitrijcamera. Overal en altijd. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De achteropkomend verkeer waarschuwing geeft een signaal als degene achter u te dicht op u zit. Ook handig en veilig bij het wisselen van rijbaan. Natuurlijk is er ook electronic climate control aanwezig. Schakel simpel en veilig naar uw favoriete artiest met de audiobediening op het stuur. Ook is de Suzuki uitgerust met: sportstuur met schakelpaddels, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, bagage afdekhoes en boordcomputer.

Zoals u mag verwachten van deze Suzuki Vitara is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecteren. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het risico van een kop-staartbotsing wordt aanzienlijk verminderd

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie