Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.799 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 14.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-11-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 108.799 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Lars van Son B.V. |
Contactpersoon | L.T.M. van Son |
Adres | Almersdorperweg 39 |
Postcode | 1674 NW |
Plaats | Opperdoes |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)227 - 541757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.larsvanson.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2015 - okt. 2018
Technische informatie
Koppel: 220 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.185 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6b
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Van tweede eigenaar afkomstige Suzuki Vitara 1.4 Turbo S Allgrip met 108.799 kilometer.
Het enorme voordeel van dit ruimtewonder is dat deze een hogere instap heeft, een groot laadcapaciteit en het grote voordeel van een fijne ruime achterbank.
De wagen is onder andere voorzien van 4 wiel aandrijving, cruise control, airco, half leren bekleding, trekhaak, elektrische ramen voor en achter, elektrisch verstelbare spiegels, navigatie, in hoogte verstelbare voorstoelen, lichtmetalen velgen, bluetooth functie, radio/mp-3 speler en hoge instap.
Deze prijs is inclusief rijklaar maken met o.a; nieuwe apk, onderhoudsbeurt en 12 maanden Bovag garantie.
Wijzigingen en typefouten ovb.
Wilt u de auto komen bekijken? Op dit nummer kunt u ons bereiken: 0227-541757
= Bedrijfsinformatie =
Openingstijden van onze Showroom:
Gelieve een afspraak te maken voor een verkoopgesprek.
- Maandag: GESLOTEN
- Dinsdag: 08:30 tot 17:00
- Woensdag: 08:30 tot 17:00
- Donderdag: 08:30 tot 17:00
- Vrijdag: 08:30 tot 17:00
- Zaterdag: 09:00 tot 15:00 ( Verkoop gelieve op afspraak)
- Zon / Feestdagen: GESLOTEN
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.