Suzuki Vitara 1.4 S 4x2

€ 21.990,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.920 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Algemeen

Bouwjaar 30-05-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 36.920 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof -
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Icarus Motors/VV Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Heilig Hartlaan 22
Postcode 3980
Plaats Tessenderlo
Land België
Telefoon +32 (0)13 - 661903 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website vvauto.be/nlbe/home
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Anne de construction: 2022
Profil des pneus avant: 4 mm
Profil des pneus arrire: 6 mm
mission de CO2 (WLTP): 129 g/km
tat gnral: trs bon
Dommages: aucun
Nombre de cls: 2

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie