Bouwjaar | 30-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.920 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 36.920 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | - |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Icarus Motors/VV Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Heilig Hartlaan 22 |
Postcode | 3980 |
Plaats | Tessenderlo |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)13 - 661903 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vvauto.be/nlbe/home |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Anne de construction: 2022
Profil des pneus avant: 4 mm
Profil des pneus arrire: 6 mm
mission de CO2 (WLTP): 129 g/km
tat gnral: trs bon
Dommages: aucun
Nombre de cls: 2
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.