Bouwjaar | 03-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.184 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hans Lavrijsen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Korte Voren 7 |
Postcode | 5555 XS |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)40 - 2012991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autolavrijsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/60 R16
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Auto Lavrijsen Garantie en/of Fabrieksgarantie: Auto Lavrijsen Garantie en/of resterende Fabrieksgarantie
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie; Afleverinspectie met indien nodig nieuwe APK keuring. Inclusief tenaamstellen nieuwe auto en eventueel vrijwaren inruilauto.
Van de 1e eigenaar en volledig onderhouden. Dit betreft een origineel Nederlands geleverde auto met alle historie en NAP (Nationale autopas). De motor is voorzien van een distributie ketting en daardoor vrij van onderhoud.
= Bedrijfsinformatie =
EEN BEZICHTIGING EN OF PROEFRIT GRAAG OP AFSPRAAK (040-2012991) DIT IS MOGELIJK VAN MAANDAG T/M VRIJDAG.
ALTIJD EVEN BELLEN VOOR EEN AFSPRAAK WIJ ZIJN ZELF OOK VAAK ONDERWEG.
Genoemde internetprijs is rijklaar inclusief afleverkosten en standaard garantie.
Er komen dus geen extra afleverkosten meer bij (mits anders vermeld in de advertentie).
Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten. Dat zult u zelf ervaren als u met ons zaken doet.
U bent van harte welkom om onze auto's goed te komen bekijken in onze verlichte en verwarmde showroom.
Deze staan (bijna) allemaal startklaar en kunnen direct geleverd en op naam worden gezet.
Ook uw huidige auto ruilen wij graag in!
Met vriendelijke groet,
AutoLavrijsen
Hans Lavrijsen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki
Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!
De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.
Plus
- veelzijdig karakter
- prima weggedrag
Min
- houterig schakelen bij sportief rijden
- verbruik loopt sterk op bij harder rijden
- merkbaar van een vorige generatie
Conclusie
De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.
De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.