Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid // 1500 kilo trekgewicht // staat // Snel te rijden // Rijklaar prijs

€ 24.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.250 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Select Smart Hybrid // 1500 kilo trekgewicht // staat // Snel te rijden // Rijklaar prijs


€ 24.750,-

Algemeen

Bouwjaar 03-10-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.250 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.373 cc
Vermogen 95 kW (129 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Blitterswijk V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 55
Postcode 4145 KB
Plaats Schoonrewoerd
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 641263 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.blitterswijksuzuki.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 95 kW (129 PK)
Vermogen elektromotor(en): 10 kW (14 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 418 x 178 x 161 cm
Wielbasis: 250 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Suzuki VITARA. De aandrijving van deze Suzuki wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten zijn aan boord.

De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Een optie die de veiligheid verhoogt, is de bediening vanaf het stuur van het audiosysteem (met dab-radio!). Radarsensoren aan de achterkant van de auto zorgen voor een achteropkomend verkeer waarschuwing als de afstand tot het verkeer achter te klein wordt. En deze auto heeft ook electronic climate control, regensensor, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer als standaard uitrusting.

De geavanceerde technologie in deze Suzuki is in staat om onderweg het verkeer om u heen te monitoren en er op te reageren. Zo hebt u als het ware een automatische co-piloot aan boord. Onderweg zorgt verkeersborddetectie ervoor dat u geen waarschuwingsbord mist. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Het forward collision warning-systeem berekent via een sensor de afstand tot het verkeer vóór u en komt in actie als er gevaar bestaat van een botsing. In deze Suzuki vinden we verder een dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Heeft u interesse in deze mooie Suzuki? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Vitara | Hybride volgens Suzuki

Suzuki is goed in het bouwen van kleine auto's. Daarom kan het voor een kleine auto ook een kleine prijs rekenen. Maar nu alle auto's elektrisch of deels elektrisch worden, staat Suzuki voor een uitdaging. Als stap in de goede richting is de Vitara voortaan leverbaar als hybride. Maar dan wel in Suzuki-stijl natuurlijk!

Autotest | Suzuki Vitara Hybride volgens Suzuki

De Suzuki Vitara beperkt het verbruik met hybride-techniek. Deze techniek is eenvoudiger en daarom voordeliger dan gebruikelijk. De Vitara Hybrid is alleen zuinig bij kalm rijden.

Plus

  • veelzijdig karakter
  • prima weggedrag

Min

  • houterig schakelen bij sportief rijden
  • verbruik loopt sterk op bij harder rijden
  • merkbaar van een vorige generatie

Conclusie

De Suzuki Vitara heeft zeven jaar na de introductie van het model hybrideaandrijving gekregen. Suzuki kiest daarbij voor een eigen techniek die eenvoudiger en dus voordeliger is in aanschaf. Tegenover dit ontegenzeglijke voordeel staat een uitgesproken karakter. De Vitara Hybrid is niet gediend van sportief rijden en protesteert daar tegen met een hoog verbruik en onregelmatige gangwisselingen. Wie kalm rijdt en de auto het tempo laat bepalen, heeft aan de Vitara Hybrid een comfortabele en relatief zuinige SUV.

De hernieuwde kennismaking leert dat de Vitara qua uitrusting en bouwkwaliteit achterblijft bij de nieuwe S-Cross. De ruimte en het weggedrag zijn nog altijd prima.

Deel deze advertentie