Bouwjaar | 26-11-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.615 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 993 cc |
Vermogen | 39 kW (53 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-11-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.615 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 993 cc |
Vermogen | 39 kW (53 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | SN Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kethelweg 66 |
Postcode | 3135 GM |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42743440 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Topsnelheid: 145 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3745 x 1575 x 1350 cm
Wielbasis: 2.265 cm
Inhoud laadruimte: 250/900 l
Gewichten
Ledig gewicht: 720 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 320 kg)
Max. dakbelasting: 50 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: A
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 155/70SR13
Betreft een zeer nette SUZUKI Swift
Is geleverd in Nederland
1.0 ECO 53pk uitvoering
Km- stand 131.615 NAP
Aflevering nieuw jaar APK !
-Onderhoudshistorie aanwezig
-Onderhoudsboeken
-Onderhoudslijsten
-Kilometer registratie certificaat
ABSOLUUT NIET IN GEROOKT !
Bijzonderheden:
-Achterbank in delen neerklapbaar
-Hoofdsteunen voor
-Radio CD-speler
-Stuurbekrachtiging
-Airbag bestuurder
-Airbag passagier
-Metallic lak
-Bumpers in carrosseriekleur
Kortom:
* zeer nette Suziki Swift verkeert in NIEUW staat *
Uw nieuwe auto bezichtigen ? Dat kan !
Het liefst op afspraak en voorkom teleurstelling.
Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met de onderstaande contactgegevens.
met vriendelijke groet,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.