Bouwjaar | 06-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.400 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alarme sonore oubli des phares/clé contact Antenne radio Avertissement de non-bouclage ceinture passager Avertissement de non-bouclage ceintures arrière Avertisseur 'porte mal fermée' Avertisseur carburant minium (réserve) Avertisseur d'oubli ceinture sécurité conducteur Bluetooth Caméra de recul Capteurs d'aide au stationnement arrière Commande audio au volant Compte-tours Cruise Control Haut-parleurs (4) Haut-parleurs tweeters (2) Indicateur changement de vitesse Indicateur de température extérieure Montre digitale Port USB Smartphone linkage display audio+GPS+DAB Système d'information par écran couleur LCD 4.2'' Avec Horloge, Kilométrage, Info voyage (TRIP), Indicateur de température exterièure, Consommation de carburant ( instantannée et moyenne), Vitesse moyenne, autonomie, Indicateur de vitesse, Indicateurde changement de vitesse (on voitures avec boîte de vitesses manuelle) et Reconnaissance de panneaux de signalisation Système de contrôle de la pression des pneus Visuel d'information avec conso/autonomie/montre Banquette arrière rabattable asymétriquement Limiteur de vitesse Air conditionné automatique Air conditionné manuel Appuis-tête AR (2) Appuis-tête intégrés AV Canal de ventilation à l'arrière Ceintures de sécurité 3 points avant et arrière Ceintures de sécurité à prétensionneur AV (ELR) Coffre déverrouillable de l'intérieur Console centrale Direction assistée Dégivreur de lunette arrière Eclairage du coffre Eclairage intérieur (3 positions) Essuie-glace/lave-glace de lunette arrière Filtre à pollen Intérieur tissu Miroir de courtoisie conducteur/passager Pare-soleil conducteur et passager Plancher de coffre amovible Poignée de maintien (1) Porte-bouteille AR (2) Porte-bouteilles AV (2) Porte-gobelets AV (2) Prise 12V Rétroviseurs ext. à commande électrique Rétroviseurs extérieurs de teinte carrosserie Rétroviseurs extérieurs rabattables électriquement Rétroviseurs extérieurs électriques chauffants Sièges AV chauffant Système découplage pédalier en cas collision Verrouillage central à commande à distance Verrouillage du coffre électromagnétique Vitres surteintées à l'arrière Vitres teintées Vitres électriques arrière Vitres électriques avant Volant 3 branches en cuir Volant multifonctions à 3 branches en cuir Volant réglable en hauteur et profondeur Calandre en noir avec accents chromés Clignotants intégrés dans les rétroviseurs Garniture pare-cho
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.