Bouwjaar | 16-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.411 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.411 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.490 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marmara |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterasweg 17 |
Postcode | 2141 DG |
Plaats | Vijfhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5762971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/60 R15
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 376 x 169 x 150 cm
Wielbasis: 238 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 975 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn vaak onderweg om voor u de beste deals te vinden dus het is verstandig om even contact met ons op neemt voor een bezichtiging. Dit ook om enige teleurstelling te voorkomen
Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat de uitvoering en opties anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen hetgeen gepresenteerd. Om deze reden bent u altijd, vooraf, welkom alles zelf bij ons te controleren
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag alleen op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.