Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.334 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.334 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wikkerink Autoservice |
Contactpersoon | Dhr. W.H. Wikkerink |
Adres | Rondweg Zuid 50 |
Postcode | 7102 JE |
Plaats | Winterswijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)543 - 517380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wikkerink-autoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Sportieve Suzuki Swift 1.4 SPORT de auto is voorzien van een Milltek uitlaat systeem met een zeer mooi geluid (originele aanwezig) De kosten voor het afleveringspakket bedragen ? 695,- hiervoor krijgt de auto een onderhoudsbeurt, een waxbehandeling, bij Hyundai met af fabriek navigatie wordt de laatste navigatie update er op gezet, indien van toepassing wordt de auto voorzien van een nieuwe APK, ontvangt u 12 maanden wettelijke garantie ( mits niet anders aangegeven ) en 1 jaar mobiliteitsgarantie. Ondanks de zorg die door ons besteed wordt bij de invoer van de autogegevens kunnen bij fouten hierin op geen enkele wijze rechten door wie dan ook ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.