Suzuki Swift 1.3 Exclusive, e versnellingsbak, CarPlay

€ 3.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.697 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Suzuki Swift 1.3 Exclusive, e versnellingsbak, CarPlay


€ 3.900,-

Algemeen

Bouwjaar 13-01-2006
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.697 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.328 cc
Vermogen 68 kW (93 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Tempel Cars
Contactpersoon Ferry van den Tempel
Adres Bosmanskamp 16a
Postcode 4191 MV
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20617932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website tempelcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Keurige Swift met een lage km stand. Leuke extra's, keyless entry, airco, sportieve striping. Nieuwe APK en servicebeurt gehad.

Suzuki Swift 1.3 Exclusive, nieuwe versnellingsbak, CarPlay


- Kenteken: 18-SG-PX
- Merk: Suzuki
- Model: Swift
- APK tot: 21-11-2025
- Tellerstand: 99697 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2006
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1328 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: M13A
- Vermogen: 68 kW / 93pk
- Ledig gewicht: 965 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1500 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Exterieur

- Bumpers in carrosseriekleur
- Metaalkleur
- Park Distance Control

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuurbekrachtiging

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)




We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Swift | Rijk in eenvoud

Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?

Autotest | Suzuki Swift Rijk in eenvoud

De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging

Plus

  • eenvoudige, doeltreffende techniek
  • prima wegligging
  • bovengemiddelde ruimte achterin

Min

  • geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
  • soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
  • veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen

Conclusie

Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!

Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.

Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.

Deel deze advertentie