Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.398 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 64.398 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mengelers Suzuki Heerlen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Breukerweg 174 |
Postcode | 6412 ZL |
Plaats | Heerlen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)45 - 5218811 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mengelers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2024
Modelcode: RZ/AZ
Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 37 liter
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 385 x 174 x 152 cm
Wielbasis: 245 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 900 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.375 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Inclusief afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa en 12 maande
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden
Geadverteerd prijzen zijn rijklaar prijzen inclusief afleverbeurt, nieuwe APK, Pechhulp Europa en 12 maanden BOVAG-Garantie tenzij anders specifiek vermeldt.
Het inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar. Het is ook mogelijk om de nieuwe auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen. Wij bieden u de mogelijkheid om via ons de auto te verzekeren waarbij u profiteert van een zeer gunstig tarief met daarbij vele voordelen.
Vraag hiervoor naar de voorwaarden bij onze specialisten.
Wijzigingen, zet- en typefouten voorbehouden
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Swift | Rijk in eenvoud
Suzuki stond voor een uitdaging. Het merk heeft zich in zijn lange bestaan gespecialiseerd in het maken van compacte, zuinige en vooral betaalbare autootjes. Het heeft daarom weinig geïnvesteerd in geavanceerde techniek zoals elektrische aandrijving. Daarom is ook de geheel nieuwe Swift geen elektrische auto en daarmee volgt Suzuki een heel andere richting dan de concurrentie. Hoe kansrijk is de nieuwe Swift?
De Suzuki Swift haalt zijn kracht uit de eenvoudige opzet. Dankzij lichtgewicht bouw is simpele techniek goed voor nette prestaties en een laag verbruik. Het lichte gewicht zorgt voor goede wegligging
Plus
- eenvoudige, doeltreffende techniek
- prima wegligging
- bovengemiddelde ruimte achterin
Min
- geen bergvakken aan achterzijde voorstoelen
- soms matige afwerking en goedkope materialen in interieur
- veel en betuttelende veiligheidssystemen die lastig zijn uit te schakelen
Conclusie
Hoe kansrijk is de zevende generatie van de Suzuki Swift? Ondanks het uitblijven van elektrische aandrijving, verrassend kansrijk! Suzuki heeft namelijk van dit nadeel een voordeel gemaakt!
Door consequent te kiezen voor eenvoud is de Swift alles wat een elektrische auto niet is. De Swift is niet geavanceerd, zwaar of kostbaar. Dankzij lichtgewicht bouw is het verbruik even laag als dat van een volwaardige hybride, terwijl de Swift een veel voordeligere mild hybrid is. De prestaties zijn weliswaar bescheiden, maar dankzij de elektrische assistentie is de Swift wel altijd krachtig, en daarom voelt de auto niet traag.
Tegenover het ingetogen karakter van de motor staat een prima onderstel dat samen met de eerder genoemde lichtgewicht bouw zorgt voor een levendig weggedrag. Op papier is de Swift eenvoudig en goedkoop. Het slimme concept, de goede geluidsisolatie en het prettige onderstel zorgen er echter voor, dat dat heel anders wordt ervaren: de nieuwe Suzuki Swift is het beste te omschrijven als rijk in eenvoud.