Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Style | Trekhaak | 360 Camera | Origineel NL met 6 Jaar Garantie | Navigatie | Suzuki Connect |

€ 32.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.181 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Style | Trekhaak | 360 Camera | Origineel NL met 6 Jaar Garantie | Navigatie | Suzuki Connect |


€ 32.450,-

Algemeen

Bouwjaar 11-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 20.181 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam ADG Hoogeveen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Parmentierstraat 3
Postcode 7903 TN
Plaats Hoogeveen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)528 - 262458 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adggroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2022
Referentienummer: TSMJYAH2S00A99195
Typenummer: K15C

Technische informatie
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Accu: 1 kWh

Maten
Afmetingen (LxB): 430 x 179 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Artificial leather black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Toyota Approved Occasions, Toyota Plus Hybride Occasion, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Onderhoudsbeurt bij aflevering volgens fabrieksschema
Dit afleverpakket bevat: Toyota Approved Occasions; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
- BOVAG 12 maanden (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Rijden als nieuw? Dan is deze Suzuki S-Cross een fantastische buitenkans. Prille cijfers op de teller, piepjong ogend, verbluffend actueel in extra's en opties... Deze Suzuki S-Cross heeft het allemaal! Brandstofmotor, elektromotor? Deze hybride Suzuki S-Cross combineert ze. En dat is te merken bij de pomp, want die ziet u voortaan minder vaak. Als we het over kwaliteit en stijl hebben, wat dacht u dan van het lederen interieur? De verwarmbare voorstoelen benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto voor bestuurder en bijrijder. Verder is de Suzuki uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Met de 360 graden camera op deze auto wordt parkeren in smalle parkeerplekken een makkie dankzij het optimale zicht dat het apparaat levert. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Een massieve sound of fluisterzachte verstaanbaarheid? Het high performance audiosysteem presteert op topniveau. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. De uitrusting van deze auto is m

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie