Bouwjaar | 05-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-06-2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.650 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.462 cc |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf H. Kroon Ede B.V. |
Contactpersoon | W.Drost |
Adres | Verlengde Maanderweg 97 |
Postcode | 6713 LG |
Plaats | Ede |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 616111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzukikroon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Vermogen: 75 kW (102 PK)
Vermogen elektromotor(en): 25 kW (34 PK)
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R17
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 158 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
LET OP: dit is een rijdende demo, kilometerstand kan hoger zijn
= Bedrijfsinformatie =
We zijn bereikbaar op: verkoop@suzukikroonede.nl en telefonisch en / of op whatsapp op: 06-46128780 (Wouter Drost)
Per mail, telefoon of app kunnen wij u alles vertellen over uw gewenste auto.
Wij doen er alles aan om alle informatie juist te plaatsen, maar bij onjuistheden of verkeerde informatie zoals accessoires kunnen hier geen rechten aan worden ontleend.
Bij de aanschaf van de auto dient u de auto zelf te controleren op alle accessoires of het ontbreken hiervan zelfde geldt ook voor eventuele zichtbare schades op de auto.
Onze auto's zijn geprijsd op basis van meeneemprijs, dit is met minimaal 1 maand geldige APK en wettelijke verborgen gebreken garantie. Wij bieden optioneel verschillende afleverpakketten aan waarmee u de auto naar wens kan laten klaar maken.
-Basis afleverpakket = € 250,-
-Kroon afleverpakket = € 495,-
-Premium afleverpakket = € 950,-
-Premium + afleverpakket (alleen voor Suzuki)= € 995,-
Zie de foto in de advertentie voor de uitgebreide toelichting over onze verschillende afleverpakketten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!