Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Style - Automaat | S/K-Panodak | Adapt. Cruise | Stoelverwarming | 360 Camera | PDC | NAV +App. Connect | Auto. Airco | LM 17|

€ 32.495,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 21-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.176 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid Style - Automaat | S/K-Panodak | Adapt. Cruise | Stoelverwarming | 360 Camera | PDC | NAV +App. Connect | Auto. Airco | LM 17|


€ 32.495,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 21-02-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.176 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.462 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Harrie Dijk - Betrouwbaar onderweg
Contactpersoon De heer H. Dijk
Adres Kluversweg 4B
Postcode 7447 JK
Plaats Hellendoorn
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)548 - 654865 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.harriedijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2022 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 81 kW (110 PK)
Vermogen elektromotor(en): 25 kW (34 PK)
Vermogen brandstofmotor: 75 kW (102 PK)
Koppel: 138 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 175 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.265 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.740 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Leaseprijs: private lease € 525,44 p/m (60 maanden, 10.000 km); full operational lease € 508,9 p/m (60 maanden, 10.000 km); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Met deze Suzuki S-Cross kunt u weer jaren vooruit, de kilometerteller staat op 3176. In deze SUV vindt u een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Het lederen interieur ademt een weelderig gevoel, terwijl met één druk op de knop licht en frisse lucht binnenkomen door het elektrisch bediend glazen panorama dak. Ook in de winter en als het koud is, heeft u het snel weer warm dankzij de stoelverwarming in deze auto. Tot de uitrusting van deze Suzuki behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.

De 360 graden camera op deze auto is een innovatieve functie die de obstakels rondom de auto in beeld brengt voor een optimaal zicht. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. De auto is natuurlijk voorzien van een full map navigatiesysteem en het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij DAB-ontvangst. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Ook sportstuur met schakelpaddels, regensensor en bagage afdekhoes horen tot de voorzieningen op deze auto.

Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Suzuki in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. U rijdt ook veiliger omdat deze auto voor u de verkeersborden langs de weg kan lezen. De belangrijkste borden worden op uw instrumentarium geprojecteerd, zodat u ze niet kunt missen. Het Lane-keeping systeem let constant op en waarschuwt of corrigeert als u onoplettend over de lijnen van de rijstrook gaat. Kop-staartbotsi

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon

Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?

Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon

De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.

Plus

  • conventioneel en vertrouwd
  • ruim en functioneel
  • prima rijeigenschappen

Min

  • hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
  • matige hoofdruimte achterin
  • onhandige bediening boordcomputer

Conclusie

Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.

En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.

Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!

Deel deze advertentie