Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.036 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 8.036 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Miroux Motors SA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Chaussée de Tournai 9 |
Postcode | 7520 |
Plaats | Ramegnies-Chin |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)69 - 452727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.miroux.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Capacit de charge: 490 kg
PBV: 1.685 kg
Dimensions (LxlxH): 43 x 18 x 16 cm
Empattement: 260 cm
Date 6: 2022-03-01
Date 7: 2024-07-01
Alarme sonore oubli des phares/cl contact Avertissement de non-bouclage ceinture passager Avertissement de non-bouclage ceintures arrire Avertisseur 'porte mal ferme' Avertisseur carburant minium (rserve) Avertisseur d'oubli ceinture scurit conducteur Bluetooth Compte-tours Ecran 9'' LCD Haut-parleur central Haut-parleurs (4) Haut-parleurs tweeters (2) Indicateur changement de vitesse Indicateur d'entretien Indicateur de temprature extrieure Montre digitale Port USB Radio DAB CD MP3/WMA Smartphone linkage display audio Systme de navigation Banquette arrire rabattable asymtriquement Couvre-bagages Crochet de fixation pour bagage Espace de rangement pour lunettes de soleil Plancher de coffre amovible Pochette au dos du sige passager Porte-bouteilles (4x) Porte-gobelets arrire Porte-gobelets AV (2) Rails de toit en aluminium anodis Siges arrire dossier inclinable Accoudoir central arrire Accoudoir central avant Accoudoirs dans les portes avant Climatisation automatique 2 zones Commande audio au volant Console centrale Dgivreur de lunette arrire Dmarrage avec bouton-poussoir Dtecteur de pluie Eclairage console centrale Eclairage de la bote gants Eclairage intrieur (3 positions) Eclairage plancher Essuie-glace avant (2 vitesses et intermittent) Essuie-glace/lave-glace de lunette arrire Filtre pollen Intrieur tissu Lecteurs de carte avant Miroir de courtoisie clair conducteur/passager Poigne de maintien (3) Porte-ticket dans pare-soleil conducteur Prise 12V dans le coffre Prise 12V sur console centrale Repose-pied conducteur Rtroviseur intrieur jour/nuit automatique Rtroviseurs extrieurs rabattables lectriquement Rtroviseurs extrieurs lectriques chauffants Sige conducteur rglable en hauteur Sige passager rglable en hauteur Siges AV chauffant Verrouillage central commande distance Verrouillage du coffre lectromagntique Vitres surteintes l'arrire Vitres teintes Vitres lectriques arrire Vitres lectriques avant Volant 3 branches en cuir Volant multifonctions Volant rglable en hauteur et profondeur clairage du coffre bagages GPF Start & Stop Calandre avec garniture chrome E
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!