Bouwjaar | 26-06-2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
€ 27.945,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2024 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.955 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 95 kW (129 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Veen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zendmastweg 4 |
Postcode | 9405 CE |
Plaats | Assen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)592 - 333013 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanveen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Welkom bij Autobedrijf van Veen Assen, uw Hyundai en Suzuki dealer. Wij zijn een familiebedrijf dat al meer dan 35 jaar zowel particuliere als zakelijke klanten ontzorgt op het gebied van mobiliteit. Behalve voor aanschaf of (private) lease van een nieuwe Hyundai of Suzuki kunt u ook bij ons terecht voor verschillende merken jong gebruikte voertuigen.
Daarbij onderhouden en repareren wij alle merken auto's, dit doen wij onder de Bosch Car Service formule. Toevallig niet bij ons gekocht? Geen probleem u bent bij ons aftersales team van harte welkom.
Zonder meerprijs worden onze occasions standaard afgeleverd met:
- Nieuwe APK
- Professioneel reinigen van in- en exterieur
- Te naam stellen en vrijwaren
- Vloeistoffen controleren
Wenst u extra zekerheid bij aanschaf van uw occasion? Dan is het Van Veen Afleverpakket van € 645,- voor u de juiste keus.
Het Van Veen Afleverpakket bestaat uit:
- 12 maanden BOVAG garantie
- 12 maanden mobiliteitsgarantie
- Nieuwe APK
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema fabrikant
- Professioneel reinigen in- en exterieur
- Tenaamstellen van de aangekochte auto en het vrijwaren van het inruilvoertuig
- Een halve tank brandstof
- Airco controle
- Een waspas voor onze wasstraat t.w.v. € 10,-
- Waardecoupon voor het volgende onderhoud t.w.v. € 50,-
Hoewel we veel tijd besteden aan onze advertenties die met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, kunnen er helaas geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten. Vertrouwt u daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!