Bouwjaar | 29-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.740 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 57.740 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | autoservice van Bruchem |
Contactpersoon | Joberth Bakema |
Adres | Curieweg 2 |
Postcode | 8013 RA |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)38 - 4655233 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83985204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobruchem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.125 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket (2): Elke auto die bij ons verkocht wordt krijgt een aflevercheck/controle. Al onze auto's worden geleverd met 12 maanden BOVAG garantie en een nieuwe APK. De kosten hiervoor zitten bij de aankoopprijs inbegrepen!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Iedere auto ondergaat een aflevercheck. Deze wordt voor de aflevering uitgevoerd.
12 maanden BOVAG garantie is standaard op iedere door ons geleverde personen auto.
= Bedrijfsinformatie =
De online prijs is altijd inclusief:
- vakkundig gepoetste auto
- nieuwe apk voor aflevering
- 12 maanden wettelijke garantie
- afleveringscontrole
- mobiliteitspas voor 1 jaar !
( u kunt bijv. de ANWB opzeggen ).
voor € 595,- meerprijs krijgt uw auto extra :
- onderhoudsbeurt
- halve tank brandstof
- een mobiliteitspas voor West Europa
- inclusief volgende apk GRATIS
- inclusief Aircocheck
- inclusief Zomer- en wintercheck
- inclusief Sterreparatie voorruit
- inclusief Reparatie lekke band
- inclusief 10% korting op accessoires
Deze advertentie is met de grootste zorg opgemaakt. Niet alle sites geven alle informatie 100% weer, zoals wij ze hebben ingevoerd. Check gerust bij onze mobiliteitsadviseur voor de aanwezigheid van een voor u belangrijke optie of accessoire. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan deze advertentie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!