Bouwjaar | 14-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.394 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-06-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.394 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.373 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Harm van de Bunte |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenweg 57 |
Postcode | 7336 AE |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2016
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.190 kg
Wielbasis: 260 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
suzuki s-cross 1.4 Boosterjet AllGrip 140pk High Executive
ZEER MOOIE EN TECHNISCH GOED ONDERHOUDEN AUTOMOBIEL
opties
dak rails
automatisch dimmende binnenspiegel
spiegels en klinken in carrosserie kleur
bumpers en lijsten in carrosserie kleur
xenon
led dagrijverlichting
mistlampen
chroom pakket
lichtmetalen sportvelgen origineel
getint glas
keyless entry
keyless go
3e remlicht
ruitverwarming achter
ruitenwisser achter
achteruitrijcamera
elektrische spiegels
spiegels elektrisch inklapbaar
elektrische ramen voor
elektrische ramen achter
centrale deurvergrendeling
2 sleutels
stoel verstelbaar bestuurder
stoel verwarming bestuurder
stoel verstelbaar passagier
stoel verwarming passagier
start/stop systeem
lederen multifunctioneel stuurwiel
stuurbekrachtiging
verstelbaar stuurwiel
cruise controle
boordcomputer
automatische verlichting
automatische ruitenwissers
navigatie groot
bluetooth
usb aansluiting
12v aansluiting
clima
bekerhouders
lederen armsteun
nieuwe apk
alle onderhoud beurten gehad en compleet met onderhoud geschiedenis
kortom een zeer mooie en frisse automobiel
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!