Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 43.459 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Eilander |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mussenkampseweg 8 |
Postcode | 8181 PK |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-eilander.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2018 - aug. 2020
Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 158 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 295 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Zeer mooie S Cross Automaat in mooie kleurstelling. De S Cross staat bekend om zijn grote betrouwbaarheid en is zeer gebruiksvriendelijk.
De Suzuki S-Cross is ontworpen als een alleskunner waarmee u zowel in de stad als in de buitengebieden uit de voeten kunt. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en in delen neerklapbare achterbank.
Geen nekkramp of spiegelwerk meer bij het achteruitrijden: de achteruitrijcamera kijkt en ziet alles! Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Van A naar B zonder omwegen: altijd uw eigen navigatiesysteem aan boord! Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Achter het stuur van deze Suzuki bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Met sportstuur met schakelpaddels, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Suzuki helemaal compleet.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Als elke meter en elke seconde telt, wilt u dat het remsysteem maximaal presteert. Met de Brake Assist bent u daar zeker van. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Suzuki bovendien hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.
We laten u graag een proefrit maken, neemt u contact met ons op?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!