![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 11-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.416 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 81.416 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 988 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Alberts |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdstraat 28 |
Postcode | 9533 PK |
Plaats | Drouwen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)599 - 564316 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragealberts.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep. 2016 - dec. 2018
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 179 x 159 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 1.730 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Getoonde vaste meeneemprijs inbegrepen voor € 0,- meerprijs:
* Minimaal 6 maanden APK * Vloeistofcontrole * Reinigen binnen- en buitenkant * Tenaamstelling auto * Vrijwaring inruilauto
Optioneel Vakgarage Alberts Afleverpakket € 895,-:
* Nieuwe APK * Service beurt volgens interval * Banden minimaal 3 mm * 6 Maanden garantie * Distributie indien nodig binnen 12 maanden * € 30.- Brandstof * Reinigen binnen- en buitenkant * Tenaamstelling auto * Vrijwaring inruilauto
Wij zijn te bereiken op ons telefoon nummer 0599-564316 / via WhatsApp 0647876054 of mail naar info@vakgaragealberts.nl
Advertentie onder voorbehoud van invoerfouten en type aanduidingen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki S-Cross | (N)iets nieuws onder de zon
Suzuki introduceert de tweede generatie van de S-Cross. Alhoewel? Afgaande op de cijfers is er niet zoveel nieuw. De nieuwe S-Cross is namelijk even groot als de vorige. De motoren hebben exact dezelfde specificaties en ook het onderstel is hetzelfde. Wat is er precies nieuw aan de S-Cross?
![Autotest | Suzuki S-Cross (N)iets nieuws onder de zon](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10002/suzuki-s-cross.jpg)
De Suzuki S-Cross is een compacte SUV met een behouden karakter. De S-Cross steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit en richt zich daarom vooral op vertrouwen en gemak.
Plus
- conventioneel en vertrouwd
- ruim en functioneel
- prima rijeigenschappen
Min
- hoofdsteunen onvoldoende verstelbaar
- matige hoofdruimte achterin
- onhandige bediening boordcomputer
Conclusie
Wat is er nieuw aan de nieuwe Suzuki S-Cross? Het uiterlijk en de uitrusting. De ruimte, de motoren en het weggedrag zijn gelijk gebleven. Daarmee is de S-Cross weer bij de tijd, maar niets meer dan dat. De S-Cross is niet innovatief en steekt op geen enkele manier boven het gemiddelde uit.
En dat is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van deze auto. Wie geen behoefte heeft aan technische hoogstandjes vindt in de S-Cross vertrouwde aandrijving (hybride-techniek is al 20 jaar in omloop) en voelt zich meteen thuis. Daar staat tegenover dat prijzen van elektrische auto's sterk dalen, terwijl de gebruikskosten (brandstof, onderhoud, afschrijving) van auto's met benzinemotor stijgen. Er hangt dus wel een prijskaartje aan dat vertrouwde gevoel.
Omdat Suzuki steevast kiest voor vertrouwde en bewezen techniek, is er ook niets mis met de S-Cross. De enige minpunten die na een week rijden gevonden werden, betreffen details. En dan is de conclusie eenvoudig: niets nieuws onder de zon is soms precies wat de klant wil. En Suzuki geeft daar graag gehoor aan!