Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.500 km |
Deuren | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 75 kW (102 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DAS Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rechte Tocht 4 |
Postcode | 1507 BZ |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0883777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dasimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De op deze pagina getoonde auto staat niet bij ons te koop. Das Import bemiddelt bij de aankoop en verzorgt daarnaast de invoer en registratie. U dient rekening te houden met onderstaande overeenkomsten en betaalstromen.
Aankoop auto in Duitsland
Vanwege zaken als garantie, juridische positie en lagere BTW kunt u doorgaans het beste zelf de auto in Duitsland aanschaffen. Wanneer u gebruikt maakt van onze dienst 'transport en aankoopafwikkeling' zullen wij dit aankoopproces volledig begeleiden en voor u faciliteren. U zult uiteindelijk rechtstreeks een overeenkomst aangaan met de Duitse dealer voor de aanschaf van de auto. De betaling van de auto doet u tevens rechtstreeks aan de Duitse dealer.
Auto import service + rest-BPM
Voor onze dienstverlening en de rest-BPM komen wij een vaste totaalprijs met u overeen waarvoor wij de afgesproken dienstverlening verrichten en de te importeren auto op Nederlands kenteken leveren. Alle afspraken leggen wij over en weer vast in een overeenkomst van opdracht. Hierdoor weet u vooraf exact waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. Eventuele risico's op naheffingen liggen volledig bij ons.
N.B. we zijn hierbij uitgegaan van de CO2-uitstoot zoals vermeld in de advertentie en een geschatte nieuwprijs, fouten (bijv. in de advertentie) kunnen invloed hebben op dit bedrag of op andere wijze van belang zijn. Vraag ons altijd om een extra controle voordat u een auto aanschaft.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Jimny | Zij zijn groot en ik is klein
Suzuki presenteert de nieuwe Jimny. En wat is 'ie leuk! De kleine en stoere Jimny is een moderne interpretatie van de klassieke terreinwagen van Suzuki. Die hint naar het verleden geeft de Jimny iets vertederends, terwijl de guitige uitstraling en de compacte afmetingen 'm meer dan begeerlijk maken. Menigeen zou "Jimny" zo willen meenemen en iedere dag willen vertroetelen. Maar... is het wel zo'n verstandig idee om een Jimny te adopteren?
De Suzuki Jimny ziet er aandoenlijk uit, maar is in feite een rasechte terreinwagen. De Jimny is geschikt voor de openbare weg, maar is gemaakt voor het terrein. Moderne techniek maakt rijden beter.
Plus
- zeer sterk in het terrein
- geslaagde vormgeving
- rijke, moderne uitrusting
Min
- matig weggedrag
- vermoeiend op lange afstanden
- geringe actieradius
Conclusie
Is het verstandig om een Suzuki Jimny de adopteren? Afgaande op het verterende uiterlijk en de schattige prijs valt menigeen als een blok voor dit retro autootje. Maar schijn bedriegt! De Jimny is alles behalve schattig. De Suzuki Jimny is geen SUV en geen mode-autootje zoals een Renault Captur, Kia Stonic of Ford EcoSport dat wel zijn. De Suzuki Jimny is een pure terreinwagen en concurreert daarom, ondanks het gigantische prijsverschil, met echte mannetjesputters zoals de Land Rover Defender en Mercedes-Benz G-Klasse.
Dat de Jimny bedoeld is als echte terreinwagen, blijkt al op de openbare weg. Daar geeft de auto een enorm "Calimero-gevoel": de Jimny moet harder werken om mee te komen, moet met beleid een bocht door worden gestuurd en wordt vanwege het aandoenlijke uiterlijk niet altijd serieus genomen door de overige weggebruikers. In het terrein slaat de Jimny juist keihard terug: daar levert deze Suzuki prestaties waar de "mode autootjes" niet eens van durven dromen. Wie alleen de schijn van een actief leven wil ophouden, doet er daarom verstandiger aan een "bluf SUV" te kopen. Wie daadwerkelijk een avontuurlijk leven leidt en veelvuldig het terrein in gaat, heeft aan de Jimny een geweldige partner.