Bouwjaar | 30-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.281 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.281 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.328 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M&R auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 30 |
Postcode | 4906 CV |
Plaats | Oosterhout |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 43677045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mrautos.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 362 x 160 x 154 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 855 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.430 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Suzuki Ignis 1.3-16V GS 2002 ,bouwjaar 2002, climate control, airco, elektrische ramen voor , elektrische buitenspiegels, centrale vergrendeling, stuurbekrachtiging, radio/cd speler, dubbele airbag en zij airbag, in hoogte verstelbare bestuurdersstoel, licht metalen velgen met perfecte banden, onderhoudsboekje aanwezig, heeft slechts 162.281 km gelopen, apk 2 November 2025, rijdt en schakelt perfect, zowel van binnen als buiten in zeer nette staat, voor verdere info 06 - 43677045 Gelieve telefonisch contact opnemen alvorens u langs komt. Wij zijn weleens onderweg om occasions op te halen, daardoor zijn wij binnen onze openingstijden niet altijd aanwezig. Inruil is zeker mogelijk bij ons, als u langs komt en u neemt de auto mee kunnen wij ter plaatse de auto taxeren en vrijwaren. U kunt ons altijd bereiken onder het nummer 06 - 43677045 .
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.