Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Style | Keyless Entry | Apple Carplay / Android Auto | Climate control |

€ 27.995,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.000 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Style | Keyless Entry | Apple Carplay / Android Auto | Climate control |


€ 27.995,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2024
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.000 km
Deuren 5
Kleur Oranje Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Suzuki Breda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Huifakkerstraat 5
Postcode 4815 PN
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5714292 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2020 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 61 kW (83 PK)
Vermogen elektromotor(en): 2 kW (3 PK)
Vermogen brandstofmotor: 61 kW (83 PK)
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 32 liter
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 161 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 895 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Hij lijkt van binnen wel groter dan van buiten. Komt door al die extra ruimte die een hatchback als deze herbergt. En toch een lichte, zuinige en betaalbare auto. De kilometerstand van deze dealeronderhouden auto is laag, slechts 1500. De auto is van bouwjaar 2024. De hybride motor combineert het gebruik van brandstof en elektriciteit, en dat maakt van deze Suzuki Ignis een zuinige, slimme auto. De verwarmbare voorstoelen zijn een weldaad voor rug en schouders. Natuurlijk behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte je nog hebt bij het inparkeren. Beste route, verwachte aankomsttijd: je eigen full map navigatiesysteem vertelt je

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie