Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Style Automaat | Navigatie | Climate Control | Camera | Keyless Entry | 15.850 km

€ 21.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.850 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Suzuki Ignis 1.2 Smart Hybrid Style Automaat | Navigatie | Climate Control | Camera | Keyless Entry | 15.850 km


€ 21.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-04-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 15.850 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 61 kW (83 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Haaima Hylkema Peugeot Drachten
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Bolder 83
Postcode 9206 AP
Plaats Drachten
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 545600 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.haaimahylkema.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 107 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 32 liter
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 370 x 169 cm
Wielbasis: 244 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 895 kg
Laadvermogen: 435 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gepoetst, tenaamstelling voertuig, geldige APK, vloeistoffencontrole
- Zekerheidspack (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden BOVAG garantie
- nieuwe APK bij aflevering
- onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
- gepoetst en voorzien van nieuwe matten
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Met een auto als deze Suzuki Ignis komt u absoluut goed voor de dag. Hoewel de auto uit 2021 komt, heeft hij maar 15850 kilometer gereden. Vanaf nu kunt u hybride rijden, door de combinatie van een verbrandingsmotor en een elektromotor. Een koude start op frisse dagen? Niet met de behaaglijke stoelverwarming. Tot de uitrusting behoren ook 16 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

De achteruitrijcamera vergemakkelijkt achteruit inparkeren. U ziet duidelijk wat er achter de auto gebeurt. Nooit meer te warm of te koud. De electronic climate control zorgt altijd voor de temperatuur die u kiest. Deze Suzuki is bovendien voorzien van cruise control. Dus comfortabel en zuinig rijden verzekerd! Een druk op de knop en starten maar! Dat kan dankzij keyless start. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, bagage afdekhoes en boordcomputer.

De Suzuki Ignis is ook voorzien van ADAS. Deze Advanced Driver Assistence Systems fungeren als extra ogen en oren: ze houden voor u de weg in de gaten en grijpen in wanneer dat nodig is. Onbedoeld buiten de rijstrook raken wordt voorkomen door het Lane-keeping systeem. Botsingen met een voorligger gebeuren relatief vaak. De forward collision warning slaat tijdig alarm als dat risico ontstaat, zodat u kunt ingrijpen. Ook helpen het hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Als u nieuwsgierig bent naar deze Suzuki Ignis, neem dan snel contact met ons op.

Autobedrijf Haaima Hylkema is al decennia lang het vertrouwde adres in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Suzuki Ignis | Hij is braaf!

SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.

Autotest | Suzuki Ignis Hij is braaf!

De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.

Plus

  • zuinig en comfortabel
  • originele, onderscheidende vormgeving
  • hoge zit, eenvoudige instap

Min

  • korte zittingen voorstoelen
  • spraakherkenning werkt nauwelijks

Conclusie

De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.

Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.

Deel deze advertentie