Bouwjaar | 25-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.724 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
€ 17.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-11-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 42.724 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 61 kW (83 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Martie Janssen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Berghemseweg 1-B |
Postcode | 5373 KG |
Plaats | Herpen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)412 - 480917 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragemartiejanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 175/60 R16
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 165 km/u
Aanwezige accu: gekocht
Maten
Afmetingen (LxBxH): 370 x 169 x 161 cm
Wielbasis: 244 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 885 kg
Laadvermogen: 445 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 775): AFLEVERINGSBEURT ( L ): Onderhoudsbeurt volgens opgave importeur. Garantie volgens BOVAG richtlijnen 3 mnd. Tankinhoud minimaal 25% APK nog minimaal 6 mnd. geldig In/uitwendig reinigen van de auto * Uitgesloten hierbij is eventueel vervanging distributieset, hiervoor bieden wij u een aparte offerte indien van toepassing.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (3 maanden); BOVAG Afleverbeurt; Prijs variabel AUTOTRUST, prijs op aanvraag.
= Bedrijfsinformatie =
Vakgarage Martie Janssen, UW MOBILITEITSPARTNER ! !
Vernoemde prijs is inclusief onvermijdbare afleveringskosten
Dit is inclusief tenaamstelling
Eventuele inruilauto vrijwaren
Ook voor onderhoud, reparatie bent u bij ons aan het juiste adres.
Hebt u onverhoopt een schade op uw auto, kunnen wij ook deze voor u herstellen en compleet direct met de verzekeringsmaatschappij afwikkelen.
Ook uw leaseauto is bij ons in vertrouwde handen.
Verder kunnen wij voor u Financiering, verzekering en pechhulp verzorgen tegen scherpe prijzen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Ignis | Hij is braaf!
SUV's zijn razend populair. Dat is te danken aan het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Bijkomende voordelen van de hoge bouw zijn de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte. Het vereist echter kostbare techniek om dat allemaal mogelijk te maken en daarom is een Sports Utility Vehicle duurder dan een traditionele auto. Of toch niet? Maak kennis met de (vernieuwde) Suzuki Ignis: de stoerste auto in zijn klasse.
De Suzuki Ignis oogt stoer, maar is in feite een functionele en wendbare stadsauto. De nieuwe motor voor modeljaar 2020 zorgt voor een lager verbruik, zeker in combinatie met CVT.
Plus
- zuinig en comfortabel
- originele, onderscheidende vormgeving
- hoge zit, eenvoudige instap
Min
- korte zittingen voorstoelen
- spraakherkenning werkt nauwelijks
Conclusie
De Suzuki Ignis is dankzij de vormgeving de stoerste auto in zijn klasse. De Ignis ziet er niet alleen uit als een kleine SUV, maar heeft ook de eenvoudige instap, hoge zit en royale binnenruimte ervan. Het korte, smalle en hoge koetswerk zorgt voor beperkingen in het weggedrag, maar wie kalm rijdt loopt daar in de praktijk zelden tot nooit tegenaan.
Voor modeljaar 2020 is de uitrusting rijker geworden en zijn kleine ongemakken uit het verleden opgelost. De grootste vooruitgang zit in de nieuwe motor, die dankzij een grotere inbreng van de (mild)hybrid techniek voor een lager verbruik zorgt. In theorie is de CVT automaat minder zuinig, maar in de praktijk zorgt de automaat juist voor meer comfort en een lager verbruik. Zo is de Ignis, ondanks het stoere uiterlijk, tegelijkertijd ook heel braaf.