![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 16-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.549 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.549 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Hamstra |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hereweg 31 |
Postcode | 9104 CR |
Plaats | Damwoude |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)511 - 425181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohamstra.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - dec. 2013
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
een NETTE en goed onderhouden auto !!! onderhoudsboekjes en sleutels aanwezig
= Bedrijfsinformatie =
.---------In onze ruime showroom van 400 m2 vindt u vele merken en modellen in verschillende prijsklassen. Wij adviseren u graag met het maken van de voor u juiste keuze. Staat 'uw' auto er even niet bij ?, dan gaan wij graag voor u op zoek naar net die ene auto. Door een groot netwerk en onze uitgebreide kennis van de markt zijn we altijd in staat de juiste auto voor u te vinden !
Auto Hamstra onderscheidt zich doordat zij niet een merkgebonden organisatie is, maar waar gewerkt wordt op het kwaliteitsniveau van een gerenommeerde merkdealer. Gecheckt bij de Nationale Autopas,Bouwjaren wijken niet af!!eventueel kenteken ter inzage,altijd recente/nieuwe APK+Afleverbeurt Garantie in overleg naar gelang prijs/bouwjaar !!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
![Autotest | Suzuki Alto Op de kleintjes letten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/2348/suzuki-alto.jpg)
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.