Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-04-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.345 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 996 cc |
Vermogen | 50 kW (68 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Eilander |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mussenkampseweg 8 |
Postcode | 8181 PK |
Plaats | Heerde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)578 - 692705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-eilander.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2009 - dec. 2012
Technische informatie
Koppel: 90 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 350 x 163 x 147 cm
Wielbasis: 236 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 830 kg
Laadvermogen: 420 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 200 kg (ongeremd 100 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 103 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 295 afleverkosten.
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Zeer nette en goed onderhouden auto. Genoemde prijs is de netto meeneemprijs.
Dit is nu typisch een auto die u goed moet bekijken. Want hij zal u beslist verrassen met zijn ruimte en zijn rijkwaliteiten. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde vijfversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur.
Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Zoals u mag verwachten van deze Suzuki Alto is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Deze Suzuki Alto is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Suzuki Alto | Op de kleintjes letten
Bij kleine auto's gaat het om de details. Iedere kilometer verder op een liter benzine is pure winst. Een gram minder CO2-uitstoot levert belastingvoordeel op. Een centimetertje meer aan de buitenkant, levert waardevolle binnenruimte op. Suzuki heeft goed op de kleintjes gelet en introduceert nu de nieuwe Alto. Suzuki's nieuwkomer is net even groter, net even sneller en toch voordeliger dan de gevestigde orde.
De Suzuki Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een volwassen gevoel.
Plus
- uitstekende wegligging
- volwassen uitstraling / solide gevoel
- zuinig en vlot
Min
- buitenspiegels klein en onvoldoende verstelbaar
- bagageruimte klein en lastig bereikbaar
- hoofdsteunen te laag
Conclusie
Wie een kleine auto koopt, is op zoek naar voordeel, moeten ze bij Suzuki hebben gedacht. Daarom is de zevende generatie van de Alto een tikkeltje zuiniger, een paar kilometertjes sneller en toch een centimetertje ruimer dan de concurrentie.
Maar het blijft niet bij alleen cijfers. De Alto zet een grote stap vooruit als het gaat om comfort en verfijning. De gebruikte materialen, de afwerking en vooral het sublieme onderstel geven dit kleintje een ongekend solide en volwassen gevoel.
Kortom: Suzuki heeft de afgelopen jaren goed naar de concurrentie gekeken en het resultaat is er naar. Met een goed Nederlands spreekwoord heet dat: op de kleintjes letten.