Bouwjaar | 22-04-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.861 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-04-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 207.861 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A.C.K. Kampen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energiestraat 21 |
Postcode | 8263 AG |
Plaats | Kampen |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44579999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumkampen.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2011
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3995 x 1695 x 1595 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.145 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Voor als u graag wat meer ruimte en toepassingsmogelijkheden heeft in een auto. Een MPV is van alle markten thuis. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Tot de uitrusting behoren ook dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom nooit alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
€6150.00 nu voor €5849.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Trezia | Onderscheidend vermogen
Iedere Subaru onderscheidt zich op dezelfde punten van andere auto's. Een Subaru heeft een zogenaamde "boxermotor" onder de motorkap. De kracht van die motor wordt niet op twee, maar op alle vier de wielen overgebracht. Nu introduceert Subaru echter een model zonder boxermotor of vierwielaandrijving. Bovendien lijkt de Subaru Trezia verdacht veel op soortgelijke auto's van andere merken. Hoe weet Subaru's nieuwste model zich te onderscheiden?
De Trezia is een ruime, slimme en goed rijdende MPV. Het is echter geen echte Subaru. De Trezia heeft geen Subaru-techniek aan boord, maar scoort wel met de beschikbaarheid van een dieselmotor.
Plus
- compact en toch zeer ruim
- vlotte, sterke, zuinige dieselmotor
- de enige diesel in deze klasse!
Min
- veiligheidsgordel niet in hoogte verstelbaar
- MMT versnellingsbak schakelt te laat
- matige klank en mogelijkheden Subaru-audiosysteem
Conclusie
De meeste Subaru's onderscheiden zich door eigenzinnige technieken zoals een boxermotor en vierwielaandrijving. De Subaru Trezia is echter ontwikkeld in samenwerking met Toyota en beschikt daarom niet over de kenmerkende Subaru-techniek. Dat is voor een ruimteauto ook van minder belang; het gaat om praktische mogelijkheden en die biedt de Trezia volop.
Alhoewel de Toyota Verso-S en Subaru Trezia technisch gelijk zijn, is alleen de Subaru in Nederland leverbaar met een dieselmotor. Daarmee is de Trezia zelfs uniek in z'n klasse, want er zijn geen andere kleine MPV's met dieselmotor en automaat. Die combinatie is in de praktijk bovendien vlot en zo zuinig als de fabrikant belooft.