![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-05-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.989 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 144.989 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerdes |
Contactpersoon | H.G.H. Gerdes |
Adres | Mr Ovingkanaal OZ 1A |
Postcode | 7891 EV |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)591 - 312420 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfgerdes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2010 - okt. 2014
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Als een station u nog net een beetje te beperkt is, geldt er eigenlijk maar één andere keuze: deze riante MPV. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bij de zeer complete uitrusting van deze auto behoren ook dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en verstelbaar stuur.
Tevens wordt deze auto geleverd met BOVAG Garantie. Als u meer wilt weten over deze auto, dan vertellen we u dat graag. Belt of mailt u ons vandaag nog?
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Gerdes is een echte dorpsgarage en opgericht in 2005 door Harold Gerdes. Harold is al bijna 30 jaar actief in de autobranche en heeft het bedrijf de afgelopen jaren flink gemoderniseerd en uitgebreid. Met onze vijf collega's en moderne apparatuur kunnen wij iedereen tot dienst zijn. Ons enthousiaste team besteed veel zorg en aandacht aan alles in en rond uw auto.
Onze klanten komen graag binnen wandelen voor een praatje of een kopje koffie, iets waar we erg trots op zijn! Klantvriendelijkheid en gastvrijheid staan bij ons dan ook hoog in het vaandel. Daarom houden wij van een laagdrempelige en transparante bedrijfsvoering. Zo weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Wij zijn ook erkend BOVAG-bedrijf. Hierdoor bent u verzekerd van uitstekende service. Wij zorgen dat u zorgeloos de weg op kunt. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en garantie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Trezia | Onderscheidend vermogen
Iedere Subaru onderscheidt zich op dezelfde punten van andere auto's. Een Subaru heeft een zogenaamde "boxermotor" onder de motorkap. De kracht van die motor wordt niet op twee, maar op alle vier de wielen overgebracht. Nu introduceert Subaru echter een model zonder boxermotor of vierwielaandrijving. Bovendien lijkt de Subaru Trezia verdacht veel op soortgelijke auto's van andere merken. Hoe weet Subaru's nieuwste model zich te onderscheiden?
![Autotest | Subaru Trezia Onderscheidend vermogen](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/642/subaru-trezia.jpg)
De Trezia is een ruime, slimme en goed rijdende MPV. Het is echter geen echte Subaru. De Trezia heeft geen Subaru-techniek aan boord, maar scoort wel met de beschikbaarheid van een dieselmotor.
Plus
- compact en toch zeer ruim
- vlotte, sterke, zuinige dieselmotor
- de enige diesel in deze klasse!
Min
- veiligheidsgordel niet in hoogte verstelbaar
- MMT versnellingsbak schakelt te laat
- matige klank en mogelijkheden Subaru-audiosysteem
Conclusie
De meeste Subaru's onderscheiden zich door eigenzinnige technieken zoals een boxermotor en vierwielaandrijving. De Subaru Trezia is echter ontwikkeld in samenwerking met Toyota en beschikt daarom niet over de kenmerkende Subaru-techniek. Dat is voor een ruimteauto ook van minder belang; het gaat om praktische mogelijkheden en die biedt de Trezia volop.
Alhoewel de Toyota Verso-S en Subaru Trezia technisch gelijk zijn, is alleen de Subaru in Nederland leverbaar met een dieselmotor. Daarmee is de Trezia zelfs uniek in z'n klasse, want er zijn geen andere kleine MPV's met dieselmotor en automaat. Die combinatie is in de praktijk bovendien vlot en zo zuinig als de fabrikant belooft.