Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.933 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 8.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-08-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.933 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Luth Tangenberg Hardenberg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koningsspil 4 |
Postcode | 7773 NK |
Plaats | Hardenberg |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 272258 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.luth-tangenberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2010 - okt. 2014
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 460 kg
GVW: 1.505 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Wat moet je schrijven over een auto waar nagenoeg alles klopt....Nou, hier staat ie!
Nieuw door ons geleverd, door ons onderhouden, afkomstig van 1e eigenaar en met SLECHTS 45.000km(NAP) op het klokje!
Tja, je zou een paar lichte beschadigingen op de bumpers en wat gebruikersspoortjes kunnen vermelden, maar dan houdt het ook echt op.
Deze Subaru Trezia is de tweelingbroer van de Toyota Verso S en daar hoeft hij zich zeker niet voor te schamen.
Uiterlijk verschilt hij in details, met name door zijn karakteristieke Subaru grill. Echter een wezenlijk verschil met zijn broer is zijn stuurgedrag, dat doet hij namelijk scherper en directer en hij is net een wegenbelastingklasse lager, dus dat scheelt weer in de vaste lasten.
Het is een midi MPV met een fraai gelijnde carrosserie. Hij is o.a. voorzien van een kei koude airco & audio incl. USB. Daarnaast is deze Subaru optioneel nog voorzien privacy glass en een onderhoudsvriendelijke metallic grijze lak.
Wat bij het instappen vooral opvalt is zijn meer dan ruime instap, een fijne hoge zit met tevens een hooggeplaatste versnellingspook. Zijn binnenruimte is gigantisch, terwijl hij toch zeer compact is. Het bagageruim is zeer ruim te noemen en is maar liefst 363 liter groot, hij kan zelfs worden uitgebreid naar maar liefst 1.300 liter met een vlakke laadvloer.
Neem daarnaast zijn lage ledige gewicht, slechts 1.045kg, en uiteraard het daarbij behorende verbruik, dat maakt hem uniek in zijn klasse!
De veiligheid van deze Subaru/ Toyota was zeer zeker geen ondergeschoven kindje bij de ontwikkeling, want hij heeft maar liefst 9 airbags rondom waaronder zelfs een knieairbag voor de bestuurder. Het volledig electronisch stabilteitsprogramma maakt hem tot een zeer veilige auto in zijn klasse.
Hij is "made in Japan", dus super betrouwbaar en onderhoudsvriendelijk, zo is hij voorzien van een onderhoudsvrije distributieketting.
Kortom een leuke frisse auto om nog jaaaaren in te rijden!
Mooi dat u deze gebruikte Subaru van ons heeft gevonden! Wij bieden all
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Trezia | Onderscheidend vermogen
Iedere Subaru onderscheidt zich op dezelfde punten van andere auto's. Een Subaru heeft een zogenaamde "boxermotor" onder de motorkap. De kracht van die motor wordt niet op twee, maar op alle vier de wielen overgebracht. Nu introduceert Subaru echter een model zonder boxermotor of vierwielaandrijving. Bovendien lijkt de Subaru Trezia verdacht veel op soortgelijke auto's van andere merken. Hoe weet Subaru's nieuwste model zich te onderscheiden?
De Trezia is een ruime, slimme en goed rijdende MPV. Het is echter geen echte Subaru. De Trezia heeft geen Subaru-techniek aan boord, maar scoort wel met de beschikbaarheid van een dieselmotor.
Plus
- compact en toch zeer ruim
- vlotte, sterke, zuinige dieselmotor
- de enige diesel in deze klasse!
Min
- veiligheidsgordel niet in hoogte verstelbaar
- MMT versnellingsbak schakelt te laat
- matige klank en mogelijkheden Subaru-audiosysteem
Conclusie
De meeste Subaru's onderscheiden zich door eigenzinnige technieken zoals een boxermotor en vierwielaandrijving. De Subaru Trezia is echter ontwikkeld in samenwerking met Toyota en beschikt daarom niet over de kenmerkende Subaru-techniek. Dat is voor een ruimteauto ook van minder belang; het gaat om praktische mogelijkheden en die biedt de Trezia volop.
Alhoewel de Toyota Verso-S en Subaru Trezia technisch gelijk zijn, is alleen de Subaru in Nederland leverbaar met een dieselmotor. Daarmee is de Trezia zelfs uniek in z'n klasse, want er zijn geen andere kleine MPV's met dieselmotor en automaat. Die combinatie is in de praktijk bovendien vlot en zo zuinig als de fabrikant belooft.