Bouwjaar | 29-07-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-07-2005 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.228 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf W.P.I. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Amperestraat 2 |
Postcode | 6902 PG |
Plaats | Zevenaar |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)316 - 331866 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragewpi.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2004 - aug. 2005
Technische informatie
Koppel: 297 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 177 x 155 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.520 kg
Laadvermogen: 540 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 233 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De kosten van ons onderhoudspakket bedraagt € 495.- Voor dit bedrag ondergaat de auto een complete poetsbehandeling van binnen, buiten, kofferruimte en motorruimte, een nieuwe A.P.K. keuring, grote onderhoudsbeurt en 12 maanden mobiliteitsgarantie. Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8:30 uur tot 17:30 uur en op zaterdag van 11:00 uur tot 16:00 uur. Voor meer informatie kunt u telefonisch contact opnemen op 0316-331866 en vragen naar Dylan Steenbergen. Graag tot ziens in onze showroom!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.