Bouwjaar | 29-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.781 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
€ 27.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2017 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.781 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.498 cc |
Vermogen | 128 kW (174 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Top360 B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsstraat 44 |
Postcode | 3881 AE |
Plaats | Putten |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 230360 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.top360.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2015 - feb. 2018
Technische informatie
Koppel: 235 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 198 km/u
Ledig gewicht: 1.573 kg
Wielbasis: 275 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nieuw binnen!
Unieke Subaru Outback 2.5i automaat van 2017.
Bomvol opties en slechts 88dkm op de teller.
Goed onderhouden en voorzien van de meest denkbare opties.
Volledig lederen elektrische interieur, open dakje, navigatiescherm, lane assistant, trekhaak, lichtmetalen gepolijste velgen, stoelverwarming voor EN ACHTER, en nog veel en veel meer.
Zowel van binnen als buiten in zeer nette staat.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk ook de 3D-beelden op onze website www.top360.nl.
Voor een afspraak en een bezichtiging, neem altijd contact op met ons op. Wij zijn alleen op afspraak open. Mobiel zijn we bereikbaar op 06-10238777 (ook whatsapp).
TOP360 adverteert met scherpe meeneemprijzen.
Alle moeite is genomen om de informatie op in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.