Bouwjaar | 28-02-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2007 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.105 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.457 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A7 Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersstraat 12 |
Postcode | 8601 WE |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87232019 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | a7autoshandel.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Subaru Outback 2.5i Nieuwe APK Automaat
- Kenteken: 34-HDB-4
- Merk: Subaru
- Model: Outback
- APK tot: 24-10-2025
- Tellerstand: 174105 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 2457 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 121 kW / 165pk
- Ledig gewicht: 1525 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 241 - 264 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen voor
- Niveauregeling automatisch
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bagagedek
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Mooie nette auto rijdt en schakelt prima.
Voertuigen kunnen we op onze bedrijfslocatie voor u op naam zetten,
Inruillen is ook mogelijk.
Voor meer info mag u altijd bellen of een bericht sturen.
We zijn van maandag tot met vrijdag van 9 tot 17:00 open.
En zaterdag van 9 tot 15:00 open
A7 Auto's
Touwslagersstraat 12
8601 WE Sneek
06-87232019
a7autohandel@gmail.com
a7autoshandel.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Subaru Outback | Doe maar gewoon, ...
Bij Subaru ligt de nadruk op techniek en veiligheid. De meest geavanceerde techniek en veiligheidssystemen die Subaru in huis heeft gaan uiteraard naar het topmodel: de Outback. Wat staat de koper te wachten bij de vijfde generatie van de Outback? Elektrische aandrijving? Plug-inhybrides? Augmented reality? Zelfrijdende functies?
De Subaru Outback is een stationcar met de ruimte, terreinvaardigheid en helaas ook het weggedrag en verbruik van een SUV. Conventionele techniek voor wie niet gediend is van elektrificatie.
Plus
- veiligheid boven alles
- ruim en praktisch
- ook bruikbaar in (licht) terrein
Min
- kostbaar vanwege hoge CO2-belasting
- Apple CarPlay valt regelmatig uit
Conclusie
Welke nieuwe technieken introduceert de Subaru Outback? Op een camera met gezichtsherkenning na bijzonder weinig! De afwezigheid van (half) elektrische aandrijving, een automatische piloot of een gecomputeriseerde bediening ziet Subaru namelijk als sterke punten.
Inmiddels zijn vrijwel alle concurrenten (deels) elektrisch aangedreven en grotendeels digitaal te bedienen. Subaru richt zich met de Outback op de klanten die daar allemaal niet van gediend zijn. In plaats daarvan ontwikkelt Subaru bestaande techniek door om de Outback zo betrouwbaar en vertrouwd mogelijk te maken. Dus geldt voor de vijfde generatie van de Outback meer dan ooit tevoren: doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.